کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دختر ترامپ در بازی فوتبال ایران و آمریکا جام جهانی قطر

6 آذر 1401 ساعت 8:17

ایوانکا ماری ترامپ دختر دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا که برای مسابقات جام جهانی فوتبال به قطر سفر کرده است بازی ایران و آمریکا را از نزدیک تماشا خواهد کرد.


سفر ایوانکا ماری ترامپ به کشور قطر

دختر رییس جمهور سابق آمریکا برای تماشای مسابقات فوتبال این کشور در جام جهانی 2022 قطر به این کشور سفر کرده است . بعضی از رسانه ها اعلام کردند حتی این شخص در بازی انگلیس و آمریکا در ورزشگاه حضور داشته است.

حضور دختر ترامپ در بازی ایران و آمریکا

با توجه به ایوانکا ماری ترامپ در قطر حضور دارد پیش بینی می شود این فرد بازی دو تیم ملی فوتبال ایران و آمریکا را از نزدیک در قطر تماشا کند.

لازم به ذکر است خانواده ترامپ از منفورترین سیاست مداران آمریکایی نزد ایرانیان می باشند . همچنین بعضی از رسانه های جهان نوشتند سفر دختر ترامپ به قطر آنهم به بهانه تماشای مسابقات جام جهانی فوتبال می تواند انتخاباتی و مقدمه ای برای شرکت او در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باشد.

امید ایرانیان برای شکست آمریکا

کارشناسان فوتبال از بازی ایران و آمریکا در دور گروهی جام جهانی قطر بعنوان یکی از حساس ترین مسابقات تاریخ فوتبال ایران نام می برند . بازی ای که با پیروزی در آن ایران برای اولین بار در تاریخ فوتبال خود می تواند به دور دوم جام جهانی صعود کند.


کد مطلب: 27577

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/27577/دختر-ترامپ-بازی-فوتبال-ایران-آمریکا-جام-جهانی-قطر

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir