تاریخ انتشارشنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
درخواست مشمولین طرح تبديل وضعیت ایثارگران از مهدی علی مددی

در مدت زمان دوره کارآموزی مشمولان طرح تبديل وضعیت ایثارگران تجدیدنظر کنید

جمعی از کارکنان نفت مشمول طرح تبديل وضعیت ایثارگران(بالاخص بند واو) با ارسال پیام‌های بی شمار به نفت آنلاین خواستار رفع مشکلات پیش آمده در خصوص دوره کارآموزی تبديل وضعیت خود شدند.
مهدی علی مددی معاون وزیر نفت | نفت آنلاین
مهدی علی مددی معاون وزیر نفت | نفت آنلاین
جمعی از کارکنان نفت مشمول طرح تبديل وضعیت ایثارگران(بالاخص بند واو) با ارسال پیام‌های بی شمار به نفت آنلاین خواستار رفع مشکلات پیش آمده در خصوص دوره کارآموزی تبديل وضعیت خود شدند.
 
طبق اعلام مشمولین مدت زمان دوره کارآموزی حداکثر تا ۲۱ ماه در نظر گرفته شده است و از سوابق اعمال شده قرار است کسر شود و این موضوع باعث متضرر شدن پرسنل خواهد شد.
 
لازم به ذکر است در ماه‌های گذشته پرسنل مشمول بند واو بارها از کاهش شدید حقوق و مزایای خود پس از انجام تبديل وضعیت اظهار گله مندی کرده بودند و تنها امید آنها برای بهبود نسبی در این خصوص اعمال سوابق بود که با در نظر گرفتن دوره کارآموزی به این میزان باز هم این عزیزان متضرر خواهند شد.
 
پرسنل مشمول طرح تبديل وضعیت ایثارگران در ادامه پیام‌های خود از مهدی علی مددی معاون وزیر نفت در منابع انسانی خواستند دستور بررسی ویژه این موضوع را صادر و در جهت رضایتمندی مشمولین طرح تبديل وضعیت ایثارگران در خصوص موضوع پیش گفته شده گام برداشته شود.
 
در پایان این نکته قابل ذکر است که مشمولین سایر دستگاه‌های اجرایی با توجه به اینکه پیش از تبديل وضعیت دارای سابقه کار بودند بدون طی کردن حتی یک روز دوره کارآموزی مستقیما به رسمی قطعی تبديل وضعیت و سوابق انها نیز اعمال شد.
 
◀️ نفت آنلاین : وزارت نفت دولت سیزدهم هر آنچه که وزارت نفت دولت دوازدهم در خصوص مشمولین تبدیل وضعیت ایثارگران انجام نداد (احیاء سمت‌ها ، اعمال آخرین مدارک تحصیلی مشمولین بند واو، انجام تشریفات استخدامی هزاران نفر از مشمولان و تخصیص کد پرسنلی و ... ) در یکسال اخیر انجام داد که قابل تقدیر است و امیدواریم با دستور معاون محترم منابع انسانی نفت پرونده دوره کارآموزی نیز برای همیشه بسته شود تا این موضوع باعث تداخل در اعمال سوابق آنها بصورت کامل نشود و شیرینی تبديل وضعیت به کام آنها تلخ نشود.

◀️◀️متن تکمیل مطلب نفت آنلاین ارسالی از کانال ایثارگران وزارت نفت (@isarmop ):
 
✔️مدت زمان دوره پیمانی مشمولان مربوطه مطابق تبصره یک بند ذ ماده ۸۷ برنامه ششم توسعه کشور ۳ ماه میباشد و همانند تبدیل وضعیت شدگان ایثارگر ادوار گذشته نیست که طبق قوانین وزارتی دوره پیمانی را ۵ و ۳ و ۱ ساله طی نمودند و به این دلیل مدت زمان کارآموزی از آنها کسر و این مورد برای آنها بصورت کاملاً صحیح اجرا گردیده است.. لذا، کسر این مدت از سوابق عزیزان هیچگونه سنخیتی با این طرح و قانون مربوطه با توجه به توضیحات مندرج در متن و مشمولان این دوره (بند و ماده ۴۴ برنامه پنجم توسعه کشور ، بند د تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ ، بند و تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۱) به هیچ عنوان ندارد و نباید قوانین را سهوا تفسیر و یا سلیقه ای و به طرفیت وزارت جهت آن اعمال نمود ، زیرا حق خانواده معزز شهدا و جانبازان و ایثارگران عزیز پایمال میشود که این مهم حق الناس است ولاغیر..
https://naftonline.ir/news/27570/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Romania
نادريان
قرار بود فقط سه ماه باشه ديگه چي شده؟ هر دم از اين باغ بري مي رسد. فلسفه اين كار بهبود معيشت بود ولي ايثارگران رو به خاك سياه نشوندين. جمع كتيد اين بساط بروكراتيك و كاغذ بازي رو
feedback
Iran, Islamic Republic of
تبدیل وضعیت شده بند و
باسلام
ما خودمون 10 سال سابقه داریم دیگه دوره کارآموزی نباید کم کنن تازه ورود نیستیم که این کارو میکنن!
تو کمیسیون سوابق ضریب 75 درصد به مدرکامون میزنن که اونم کلی سابقمونو حذف میکنه! نباید بزنن باید اونم حذف کنن فقط به ضررمونه. یا شایستگی و ارزیابیمونو بدو استخدام سی رو سی میذارن که 3/2 سال و دوماه از سابقت میره تا یه پایه بهت بدن در صورتی که اون و بالا بدن دو سال و دو ماه از سابقه کم میشه و بهتر.
الان دارن دوره آموزشی می ذارن با امتحان 10 سال داریم کار میکنیم دوره بذارید ولی امتحان گرفتنش چیه!
ماده 10 برای ماها اجرایی کنن که حداقل حقوقمون به پیمانکارا برسه بیسمون الان 4 تومن !در صورتی که پیمانکارا و قراردادیا 5 تا 6 میلیون!
feedback
Iran, Islamic Republic of
مشمول بند واو در شرکت ملی نفت ایران
با تشکر از نفت آنلاین
از طرف مشمولین طرح تبدیل وضعیت ایثارگران از شما بخاطر این مطلب خوب ، جامع و کامل تقدیر و تشکر میکنم
feedback
Iran, Islamic Republic of
علی
با سلام و تشکر متاسفانه در برخی از شرکت مسولان منابع انسانی دیر اقدام به ارسال سوابق کاری به شرکت ملی نقت ایران جهت تعیین پایه حقوق میکنند که این کوتاهی باعث افزایش ماههای بدون حقوق پرسنل شده است که انشا... این مورد هم برطرف گردد .
feedback
United States
بنده خدا
قرار بود با اجرای این طرح معیشت پرسنل بهبود پیدا کنه که به لطف غرض ورزی دوستان وزارت نشین حقوق ها از نصف هم کمتر میشود
feedback
Iran, Islamic Republic of
با سلام و تشکر از نفت آنلاین بابت پیگیری هاشون.
من از مشمولین تبدیل وضعیت بند دال هستم.هنوز برای تشریفات استخدامی اقدامی صورت نگرفته است در صورتی که همکاران دیگر انجام شده. با توجه به اینکه گفته میشود که تا زمان دی ماه همه تبدیل وضعیت میشوند و هنوز خبری نیست در این خصوص.
لطفاً پیگیری فرمایید با تشکر از شما.
feedback
Iran, Islamic Republic of
با سلام
استخدام رسمی بعد از ۳ ماه پیمانی در سیستم انجام میگیرد ولی از سوابق شغلی ۲ سال بابت کارآموزی کسر میکنند.آخه چرا
feedback
آقای مددی چرا در مورد تبدیل وضعیت رانندگان استیجاری در شرکت نفت هیچ گونه اقدامی صورت نمی گیرد
feedback
United Arab Emirates
با سلام
اصلا چه معنی داره که مدت کارآموزی از سابقه کم بشه بر عکس مدت کار آموزی جزو سابقه حساب میشه کجای دنیا طبق چه قانون وبندی مدت کار آموزی از سابقه کم میشه البته هر کجا بخواهند به زور قانونی به هر کسی تحمیل کنند آن شخص تلافی شو در کار نشون میده وکارشو به نحو احسن انجام نمیده
feedback
Iran, Islamic Republic of
حفاری ۹۴
ما که خلاف قرارداد روز اول که گفتند یکساله رسمی می شوید نشدیم. سه سال طول کشید ! مدرک فوق مون هم تعدیل نکردن طبق تبصره های متعدد!
اینو به کی باید بگیم؟!
feedback
Netherlands
محمدی
آقای مددی لطفا پیگیر تبدیل وضعیت رانندگان استیجاری هم باشید
feedback
Iran, Islamic Republic of
ماندانا
آقای علیمددی ما تبدیل وضعیت ها با حقوق پایین تر از آبدارچی داریم زندگی میکنیم
feedback
Iran, Islamic Republic of
بینام
با سلام و احترام
ضمن تشکر از مدیریت محترم
لطفا در خصوص طرح تبدیل وضعیت ایثارگری پیگیری فرمایید که در کلیه پتروشیمی های کشور زودتر انجام پذیرد.
ممنون
feedback
Iran, Islamic Republic of
پدرام
با تشکر فراوان از رسانه بسیار خوب و شریف و وزین نفت آنلاین به خاطر عمل تام و تمام به رسالت حرفه ای و انعکاس مطالب حقیقی و دفاع از کارکنان خدوم نفت. با کمال تاسف وزارت نفت خودرا تافته جدابافته میداند و عملکرد منابع انسانی آن بسیار بسیار بد،کند، ناعادلانه و تبعیض آمیز به ویژه در مورد پیمانکاری ها،قراردادیها و ایثارگران است. از تمامی مدیرتها بدتر و فشل تر و ناکارآمد تر هم شرکت زاگرس جنوبی است که حقیقتا افتضاح است. امیدوارم با آمدن فرد بسیار شریفی مثل جناب دوران در مسولیت منابع انسانی ، کمی از این اوضاع نابسامان رهایی یابیم. جناب دوران همه پرسنل به ویژه ایثارگران چشم انتظار حرکت انقلابی شما با استعانت از روح پرفتوح و خون پاک پدر بزرگوارتان شهید والامقام و قهرمان تمام دوران هستند. فکری به حال وضعیت اسفناک امور کارکنان زاگرس جنوبی بفرمایید که حقیقتا زیر افتضاح و فشل است و پراز تبعیض و ناکارآمدی و عدم پاسخگویی به پرسنل
feedback
یاسر
سلام خسته نباشی خواستم بگم شرکت نفت فلات قاره ایران قسمت حراست استخدامی دارد یانه قسمتهای خدمات استخدامی داردپدرم ومادرم فوت کردند بیکار هستم دپیلم برق صنعتی دارم
تازه ترين نظرات
0