کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امروز اکثر ایرانی ها منتظر موفقیت تیم ملی فوتبال در جام جهانی قطر هستند:

دروغ اینترنشنال و بی بی سی در خصوص طرفداران تیم ملی فوتبال ایران

30 آبان 1401 ساعت 10:13

در حالی که اینترنشنال ، بی بی سی فارسی و سایر رسانه های ضد ایرانی ادعا می‌کنند مردم ایران آرزوی عدم موفقیت تیم ملی فوتبال ايران در جام جهانی را دارند بررسی ها نشان می دهد این خبر کذب محض است.


به گزارش گروه ورزش ، تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران اولین بازی خود در رقابت های جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر را امروز در مقابل انگلستان انجام خواهد داد.

تلاش بی نتیجه برای حذف ایران

از مدت های قبلی رسانه های ضد ایرانی مانند اینترنشنال ، بی بی سی فارسی و .. تلاش هایی برای حذف تیم ملی فوتبال ایران بدلیل اعتراضات اخیر در کشور انجام دادند که فیفا توجهی به درخواست آنها بدلیل سیاسی بودن و بزرگ نمایی کردن نکرد.
بی بی سی و اینترنشنال و شایعه پراکنی در خصوص تیم ملی فوتبال ایران

ایران با تمام توان در جام جهانی قطر


حال تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر است و این رسانه ها پس از عدم موفقیت در حذف ایران از جام جهانی مدعی هستند که بسیاری از ملت ایران مایل هستند این تیم در جام جهانی نتیجه نگیرد و در حال تخریب روحیه ملی پوشان می باشند.

اینترنشنال و بی بی سی فارسی دروغ می گویند

اما بررسی فضای مجازی ، پرسجو در خیابان و بازدید میدانی نشان می دهد ادعای این رسانه های معلوم الحال کذب محض است و همه مردم در آرزوی موفقیت تیم ملی فوتبال هستند‌.
 

حرف بعضی از مردم از ته دل نیست


حتی وقتی با کسانی که صحبت میکنی که بدلیل وقایع اخیر گله مند هستند و می گویند دوست ندارند تیم ملی فوتبال نتیجه بگیرد اما با کمی صحبت بیشتر متوجه خواهی شد حرفش از ته دل نیست و قطعا او هم با موفقیت تیم ملی فوتبال خوشحال خواهد شد‌.
طرفداران تیم ملی فوتبال

دعای خیر ملت پشت سر فوتبالیست‌ها


امروز دعای خیر همه مردم ایران پشت سر یوزهای ایرانی است و همه مایل به موفقیت این تیم هستند و امیدواریم این تیم با نتیجه ای درخشان برای اولین بار به دور دوم رقابت های جام جهانی فوتبال آنهم در کشور همسایه ما قطر صعود کند.


کد مطلب: 27540

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/27540/دروغ-اینترنشنال-بی-سی-خصوص-طرفداران-تیم-ملی-فوتبال-ایران

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir