تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران گفت: این شرکت در چارچوب همکاری با شرکت توسعه صنایع نفت و انرژی قشم (OEID ) سه حلقه چاه زمین گرمایی (ژئوترمال) در ارتفاعات سبلان در شهرستان مشکین شهر در استان اردبیل تعمیر و تکمیل می کند.
حمیدرضا گلپایگانی | شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین
حمیدرضا گلپایگانی | شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، دکتر حمید رضا گلپایگانی روز یکشنبه ( ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۱) در این باره توضیح داد: حفاری این چاه ها در راستای قرارداد شرکت OEID با شرکت نیروگاه های مادر تخصصی برق حرارتی صورت می پذیرد و با نظر طرفین شمار چاه ها قابل افزایش است.
 
وی افزود: شرکت ملی حفاری ایران پیش از این در سال ۱۳۸۰ نسبت به حفر یک حلقه چاه اکتشافی و دو حلقه چاه تزریقی در این منطقه اقدام کرده بود و با توجه به نتایج مثبت حاصله ، متعاقب آن با انعقاد توافقنامه چهار ساله فی مابین این شرکت و سازمان انرژی های نو ایران عملیات حفر و تکمیل ۱۸ حلقه چاه شامل ۱۰ حلقه توسعه ای، چهار حلقه توصیفی و چهار حلقه تزریقی در این موقعیت کوهستانی و سردسیر انجام گردید.  
 
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: برای شتاب بخشی در عملیات اجرایی حفاری سه حلقه چاه ژئو ترمال دستگاه حفاری خشکی ۸۵ فتح اختصاص و مراحل جابجایی آن از اهواز به سمت سبلان در استان اردبیل آغاز و در حال برپایی در موقعیت تعیین شده است.
https://naftonline.ir/news/27539/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0