کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روابط عمومی وزارت نفت نمونه شد

26 آبان 1401 ساعت 16:30

همایش روابط عمومی ها با حضور رییس جمهور برگزار و از برخی دستگاه‌های اجرایی و استانداری‌ها قدردانی و اداره کل روابط عمومی وزارت نفت به‌عنوان یکی از روابط عمومی‌های برتر دولت برگزیده و معرفی شد.


به گزارش نفت آنلاین،  همایش ملی جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی هنرمندانه و گردهمایی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی امروز (پنجشنبه، ۲۶ آبان‌ماه) با حضور سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری، علی بهادری‌جهرمی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی و سخنگوی دولت، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه، هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان، روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی و استانی و مدیران رسانه‌ای برگزار شد.

 
در این همایش مدیر روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی به نمایندگی از مجموعه روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی و رئیس روابط عمومی استانداری اراک به نمایندگی از روابط عمومی‌های استانداری‌های کشور مطالبی را خطاب به رئیس‌جمهوری و شورای اطلاع‌رسانی دولت مطرح کردند.
 
پس از آن علی بهادری‌جهرمی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت و رئیس‌جمهوری سخنرانی کردند.
 
در این همایش از روابط عمومی برخی دستگاه‌های اجرایی و استانداری‌ها قدردانی و اداره کل روابط عمومی وزارت نفت به‌عنوان یکی از روابط عمومی‌های برتر دولت برگزیده و معرفی شد.


کد مطلب: 27518

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/27518/روابط-عمومی-وزارت-نفت-نمونه

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir