تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
میزان افزایش حقوق کارکنان دولت در سال ۱۴۰۲ بر اساس برنامه بودجه ۲۰ درصد می باشد.
افزایش حقوق سال ۱۴۰۲ | نفت آنلاین
افزایش حقوق سال ۱۴۰۲ | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین، طبق اعلام منابع موثق خبری ، بر اساس آخرین جمع‌بندی سازمان برنامه و بودجه از لایحه بودجه ۱۴۰۲، متوسط افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال آینده ۲۰ درصد پیشنهاد شده است.
 
در حالی لایحه بودجه ۱۴۰۲ هفته آینده برای نهایی شدن به دولت می‌رود، که افزایش متوسط ۲۰ درصدی حقوق کارمندان در هیات دولت احتمال تغییر دارد، اما کاهش این عدد بعید به نظر می‌رسد.
 
لازم به ذکر است افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت در سال جاری ۱۰ درصد بود که با توجه به تورم ۱۴۰۱ انتقادات فراوانی از سوی کارکنان دولت و رسانه ها مطرح شده بود.

در پایان این نکته قابل ذکر است که افزایش حقوق کارمندان رسمی نفت در سال ۱۴۰۲ در صورت نهایی شدن افزایش ۲۰ درصدی در لایحه بودجه ۱۴۰۲ بر این اساس می باشد اما افزایش حقوق پرسنل قراردادی و پیمانکاری صنعت نفت بر مبنای مصوبه شورای عالی کار است که جلسه تعیین دستمزد مشمولین قانون کار معمولا اسفندماه برگزار می شود.
https://naftonline.ir/news/27488/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد
با این افزایش 20 درصدی تازه کارمندان حقوق سال 1401 رو میگیرن که این مبلغ برای کارمندانی که حقوق پائینی نسبت به تورم دربافت میکنن عذاب آور است.چون با این حقوق تا نصف ماه هم نمیشه زندگی کرد.
شمایی که تصمیم برا ملت میگیرید!هیچ موقع شده خودتون رو به جای اون ها قرار بدید؟!
حتما نه. که اگه اینطور بود به راحتی در مورد حقوق حقوق قانونی کارمندان و بازنشستگان تصمیم گیری نمیکردید. خودتون و خانواده‌های خودتون تو رفاه زندگی میکنید و بقیه مردم هیچ.
انشاالله. ....
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام اخه چه فاید کارفرما من حق عایله بندی بهمون نمیده مرخصی نمیده تعطیلی نمیده تازه ناهی ۲۴۰ ساعت باید در ماه ساعت بزنیم
feedback
Denmark
در سال جاری که تورم بالای ۶۵ درصد داشتیم حضرات بجای ۶۵درصد فقط درصد افزایش حقوق دادند شاید سال آینده هم باورم بالای ۶۰درصد همین مقدار افزایش حقوق دهند به هر جهت امید داشتن به بهبود اقتصادی داشتن کارمندان و کارگران و بازنشستگان سرابی بیش نیست خدا پدر مادر های دولتهای قبل از رییسی بیامرزد که حداقل زندگی ساده و شرمنده داشتیم وز پرفشار اقتصادی به ذلت نیفتاده بودیم
feedback
Iran, Islamic Republic of
اندره
فعلا اضافات امسال رابدهید،.نمیخواهد حرف ۶ماه دیکر ابزنید .اش،امروز رابپزید تا سال دیگه خدا بزرگه.
feedback
Iran, Islamic Republic of
با این تورم و افزایش حقوق کم حقوق امسالم نصف پارسال بود ، و سال دیگه قطعا نصف امسال است
0