کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

داوطلبان در انتظار اطلاع رسانی وزارت نفت؛

زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت در سال ۱۴۰۱ تغییر کرد؟

12 آبان 1401 ساعت 22:37

در حالی که کمتر از ۲۰ روز به تاریخ احتمالی برگزاری آزمون استخدامی نفت مانده است همچنان اطلاعیه ای در این خصوص صادر نشده است.


به گزارش خبرنگار نفت آنلاین ، در حالی که وزارت نفت تاریخ احتمالی برگزاری آزمون استخدامی نفت را آذرماه ۱۴۰۱ اعلام کرده بود با نزدیک شدن به این تاریخ همچنان اطلاعیه جدیدی در این خصوص منتشر نشده است.

 
این در حالی است که با توجه به گستردگی آزمون و اینکه قرار است بیش از ۶ هزارنفر پذیرفته شوند باید منابع انسانی نفت در خصوص صفر تا صد نحوه برگزاری آزمون ، زمان انتشار دفترچه و ... اطلاع رسانی کند و عدم انتشار اطلاعیه ای در این خصوص شایعاتی در خصوص تعویق زمان برگزاری آزمون مطرح کرده است .

جهت مشاهده آخرین اخبار موثق برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت در سال ۱۴۰۱ در کانال تلگرام نفت‌آنلاین عضو شوید/ جهت عضویت آی دی مقابل را در بخش سرچ تلگرام وارد کرده و جوین شوید: Naftonline 
 
پیگیری‌ها نشان می دهد که آزمون بزرگ استخدامی وزارت نفت قطعا در سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد اما با توجه به اینکه این آزمون یکی از بزرگترین استخدامی های یک دهه گذشته در کشور می باشد و سال‌هاست داوطلبان منتظر برگزاری آن هستند بهتر است وزارت نفت اطلاع رسانی‌های دقیق‌تری در این خصوص بصورت رسمی انجام دهد تا داوطلبان از بعضی شایعات مطرح شده در فضای مجازی رهایی یابند.

تصویر خبر وزارت نفت در خصوص زمان برگزاری آزمون استخدامی نفت 

آزمون استخدامی نفت سال ۱۴۰۱


کد مطلب: 27433

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/27433/زمان-برگزاری-آزمون-استخدامی-وزارت-نفت-سال-۱۴۰۱-تغییر

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir