تاریخ انتشارجمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
اینستاگرام محبوب‌ترین اپلیکیشن اجتماعی در ایران بعد از تلگرام است از این رو بسیاری از کاربران در حال پیدا کردن ترفندهای Instagram هستند.
مشاهده شماره موبایل آی دی اینستاگرام | instagram.com
مشاهده شماره موبایل آی دی اینستاگرام | instagram.com
به گزارش گروه فناوری اطلاعات ، سوالی که در ذهن بسیاری از افراد است این است که چگونه می توانند شماره موبایل افراد عضو شده در اینستاگرام را پیدا کنند؟

پاسخ این است که راه دقیقی برای متوجه شدن شماره موبایل ممبرها در اینستاگرام وجود ندارد ، اما کسانی که گزینه  Contact syncing را در قسمت تنظیمات خود فعال کرده اند و شماره آنها بعنوان مخاطب در گوشی شما ذخیره شده باشد براحتی می توانید بفهمید این یوزر مربوط به چه کسی است.

البته شاید خیلی ها تمایل نداشته باشند افراد متوجه شدند شماره آنها در اینستاگرام عضو شده است ، برای اینکار باید عملیات زیر را انجام دهید.

غیرفعال کردن contact syncing در اپلیکیشن Instagram 

برای غیر فعال کردن این گزینه باید در صفحه اصلی پروفایل خود در instagram.com بر روی گزینه تنظیمات یا setting بزنید و بعد مانند تصویر زیر بر روی قسمت account کلیک کنید:
مشاهده شماره موبایل در اینستاگرام
پس از کلیک بر روی گزینه اکانت صفحه جدید ظاهر می شود و باید بر روی گزینه contct syncing  کلیک کرده و آنرا off کنید. موقعیت دقیق آن در تصویر زیر آمده است:
تلفن اینستاگرام مشاهده
با فعال شدن این گزینه دیگر کسی متوجه نخواهد شد که اکانت شما مربوط به چه شماره تلفنی می باشد.
https://naftonline.ir/news/27356/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
رضا
با تشکر از شما
لطفا لینک دانلود یکی فیلترشکن پرسرعت و رایگان بدون قطعی برای اینترنت ملی را بزارید
0