کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ویژه داوطلبان آزمون استخدامی شرکت نفت:

دفترچه آزمون استخدامی وزارت نفت در سال ۱۴۰۱

28 مهر 1401 ساعت 13:38

با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری آزمون بزرگ استخدامی نفت در سال ۱۴۰۱ داوطلبان ورود به وزارت نفت سوالات بی شماری به نفت آنلاین ارسال می کنند.


به گزارش خبرنگار نفت آنلاین،  بر اساس اعلام وزارت نفت مقرر شده در سال ۱۴۰۱ پس از حدود ۱۰ سال وقفه آزمون استخدامی شرکت نفت برگزار شود.

ماه گذشته بود که وزارت نفت رسما اعلام کرد این آزمون در آذرماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد و در این آزمون بیش از ۶۴۰۰ نفر جذب شرکت های زیرمجموعه وزارت نفت خواهند شد‌.

با توجه به اینکه وزارت نفت دولت سیزدهم وعده برگزاری این آزمون در آذرماه ۱۴۰۱ را داده و در صورتی که این وزارتخانه به وعده خود در خصوص زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت پایبند باشد و اتفاق خاصی رخ ندهد پیش بینی می شود اواسط آبانماه سال جاری دفترچه ثبت نامی این آزمون منتشر شود.

جدول امتیازات ویژه احتمالی آزمون استخدامی وزارت نفت در سال ۱۴۰۱

همچنین پیگیری ها حاکی از آن است تلاش وزارت نفت برای گرفتن امتیاز ویژه برای پرسنل غیررسمی صنعت نفت در این آزمون از طرف سازمان اداری و استخدامی کشور همچنان ادامه دارد و در صورت تایید این سازمان مجوز جهت اعطای امتیاز به این عزیزان در این آزمون اعطا خواهد شد‌.

هنوز مشخص نیست قرار است امتیاز ویژه به پرسنل غیر رسمی نفت (قراردادی و پیمانکاری) به چه صورت باشد ولی بر اساس تجربه آزمون های قبلی ممکن است این امتیاز بر اساس سابقه یا تحصیلات باشد.

پیش از این نیز نفت آنلاین اخباری در خصوص امتیازات،  رشته های احتمالی ، مواد احتمالی آزمون عمومی و ... آزمون بزرگ استخدامی وزارت نفت در سال ۱۴۰۱ منتشر کرده بود.
مواد احتمالی آزمون عمومی استخدامی وزارت نفت در سال ۱۴۰مواد احتمالی آزمون عمومی استخدامی وزارت نفت در سال ۱۴۰
 
در پایان به اطلاع می رساند برگزاری این آزمون در حالی است که حدود یک دهه است راه ورود به صنعت نفت برای فارغ التحصیلان دانشگاهی بسته شده بود و خبر برگزاری این آزمون توسط وزارت نفت دولت سیزدهم موجی از انگیزه و امید در بین این فارغ التحصیلان بوجود آورده بود و نفت آنلاین امیدوار است با برگزاری این آزمون استخدامی بسیاری از نخبگان دانشگاهی وارد صنعت نفت شوند.
تصویری از رشته‌های احتمالی مورد نیاز در آزمون استخدامی وزارت نفت در سال ۱۴۰۱تصویری از رشته‌های احتمالی مورد نیاز در آزمون استخدامی وزارت نفت در سال ۱۴۰۱

................................


آخرین اخبار موثق برگزاری آزمون استخدامی نفت (منابع آزمون ، رشته‌های مورد نیاز، زمان ثبت نام و ..... ) در سال ۱۴۰۱ را در کانال تلگرام نفت‌آنلاین دنبال کنید/ جهت عضویت در کانال تلگرام نفت‌آنلاین آی دی زیر را در بخش سرچ تلگرام وارد کرده و جوین شوید:
Naftonline


کد مطلب: 27348

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/27348/دفترچه-آزمون-استخدامی-وزارت-نفت-سال-۱۴۰۱

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir