کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اتکا بالاخره وارد صنعت نفت شد؟

ارائه کارت خرید اتکا ویژه بازنشستگان صنعت نفت

صندوق بازنشستگی نفت , 27 مهر 1401 ساعت 16:22

صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، قرارداد همکاری با مجموعه فروشگاه‌های اتکا را با هدف ارائه کارت‌های رفاهی خرید برای بازنشستگان امضا کرد.


به گزارش نفت آنلاین،  این کارت، امکانی را برای خرید تخفیف‌دار با امکان کسر از مستمری فرد با سقف مشخص برای بازنشسته فراهم می‌کند.

نکته مهم این برنامه جدید رفاهی " اختیاری" بودن آن است؛ بر اساس اعلام سایت صندوق بازنشستگی برنامه اجرای توزیع کارت‌ها، نحوه خرید و سقف‌های خرید در حال تدوین است که پس از نهایی شدن در اختیار مصرف کننده قرار می‌گیرد.

نفت آنلاین: لازم به ذکر است شرکت ملی نفت ایران تیرماه امسال از به نتیجه رسیدن مذاکرات با مجموعه سازمان اتکا برای فعال شدن حکمت کارت نفت برای همه کارکنان صنعت نفت خبر داده بود و این موضوع باعث انتقاد کارکنان نفت شده بود و کارکنان در واکنش به این خبر گفتند بجای حکمت کارت ، فروشگاه‌های صنعت نفت را احیا کنید... با توجه به اینکه چند ماه از انتشار این خبر می گذرد و نفت کارت ها با بانک عامل جدید صادر شده اند به نظر می رسد شرکت نفت از قرارداد با اتکا با توجه به نارضایتی کارکنان صرف نظر کرده باشد و فقط این موضوع به بازنشستگان صنعت نفت آنهم بصورت #اختیاری ختم شد.


کد مطلب: 27346

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/27346/ارائه-کارت-خرید-اتکا-ویژه-بازنشستگان-صنعت-نفت

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir