کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قابل توجه مشمولین طرح تبدیل وضعیت ایثارگران:

شایستگی و طرزکار مشمولین بند واو وزارت نفت در حال ثبت شدن است

24 مهر 1401 ساعت 13:55

بر اساس پیگیری های صورت گرفته ثبت شایستگی و طرز کار مشمولین بند واو تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت از ماه گذشته آغاز شد.


به گزارش نفت آنلاین ، مشمولین بند واو تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت که احکام رسمی آنها صادر شده و در پورتال نفت وضعیت رسمی قطعی آنها قابل مشاهده است طرز کار و شایستگی سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ آنها از ماه گذشته توسط منابع انسانی شرکت های زیر مجموعه وزارت نفت شروع به ثبت شدن شد و پیش بینی می شود این موضوع برای تمامی مشمولین تا قبل از پایان آبانماه انجام شود.

در خصوص بررسی سوابق مشمولین بند واو نیز به اطلاع می رساند اسامی بصورت دسته بندی شده جهت بررسی سوابق به منابع انسانی نفت در حال ارسال است و پیش بینی می شود تا قبل از پایان سال ۱۴۰۱ سوابق این عزیزان نیز ثبت شود.

لازم به ذکر است بر اساس احکام صادره ، مشمولین بند واو که تعداد آنها حدود ۵۷۰۰ نفر می باشد  از تاریخ مهرماه ۱۳۹۹ احکام پیمانی آنها در نظر گرفته می شود و پس از طی سه ماه دوره پیمانی از تاریخ دی ماه ۱۳۹۹ حکم رسمی قطعی انها صادر شده است.

در پایان در خصوص مشمولین بند دال نیز به اطلاع می رساند پس از طی مراحل گزینش ، طب صنعتی و صدور احکام ثبت طرز کار و شایستگی این عزیزان نیز در دستور کار شرکت های نفتی قرار خواهد گرفت.
 


کد مطلب: 27329

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/27329/شایستگی-طرزکار-مشمولین-بند-واو-وزارت-نفت-حال-ثبت-شدن

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir