کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بهترین نوع گریس‌ها را بشناسید

31 شهريور 1401 ساعت 18:06

گریس، یک ماده روان‌کننده غلیظ و روغنی است که از روغن مشتق شده از نفت یا روغن مصنوعی تشکیل می‌شود


گریس، یک ماده روان‌کننده غلیظ و روغنی است که از روغن مشتق شده از نفت یا روغن مصنوعی تشکیل می‌شود.

در واقع گریس یک روانکار جامد یا نیمه جامد است که به عنوان عامل پراکنش مواد غلیظ‌کننده در یک روان‌کننده مایع درست می‌شود؛ به عبارت دیگر گریس به طور کلی از یک صابون امولسیون شده با روغن معدنی یا گیاهی تولید می‌شود.
 
در اینجا ما قصد داریم بهترین گریس‌های ایرانی و خارجی را به شما معرفی کنیم؛ با ما همراه باشید.

گریس شل

1.گریس شل

 
گریس نسوز شل، برای انواع بلبرینگ‌ها، یاتاقان‌ها، تسمه‌ها، اتصالات و پمپ‌های آب مناسب است و تا دماهای بالا قابلیت عملکرد دارد. بعضی از انواع آن، فشارهای شدید را نیز تحمل می‌کنند. بهترین گریس نسوز شل عبارت‌اند از:

 1) شل گدوس: مجموعه‌های Shell Gadus، شامل گریس‌های چندمنظوره هستند که می‌توانند به ساده‌سازی محصولات شما کمک کنند، همچنین گریس‌های تخصصی، از جمله محصولات مصنوعی پلی‌یوریای پیشرفته که برای کاربردهایی در دماهای شدید و عمر طولانی طراحی شده‌اند و طیف وسیعی از روان‌کننده‌های دنده باز را نیز شامل می‌شود.

سری Shell Gadus برای ارائه بهترین کارایی، از طریق افزایش عملیات حفاظت از سایش، عمر طولانی گریس و کارایی سیستم، توسعه یافته است.

از گریس‌هایی که عملکرد قابل اعتمادی را برای کاربردهای استاندارد ارائه می‌دهند تا گریس‌های تخصصی با نویز کم، دمای بالا و بار سنگین، یک محصول Shell Gadus وجود دارد که می‌تواند به بهینه‌سازی کارایی و هزینه‌های عملکرد سیستم شما کمک کند. 2) گریس شل آلوانیا: Shell Alvania Greases، یک گریس صنعتی چندمنظوره، بر پایه غلیظ کننده صابون لیتیوم هیدروکسی استئارات غنی‌شده با افزودنی‌های آنتی‌اکسیدان، ضد سایش و ضد زنگ است.

برای دیدن لیست انواع گریس های شل به همراه قیمت و دیتا شیت به سایت اوستا صنعت به ادرس زیر مراجعه کنید.

کلیک کنید

2.گریس skf

 
روان کننده‌های SKF برای نیازهای شما طراحی شده‌اند و برای عملکرد در کاربردهای واقعی آزمایش شده‌اند. در هر مرحله از تولید گریس اس کا اف، کنترل کیفیت انجام می‌شود و به عملکرد ثابت محصول کمک می‌کند.

کنترل کیفیت دقیق به گریس اس کا اف (SKF) این امکان را می‌دهد تا از تاریخ تولید، یک عمر مفید حدوداً 5 ساله را به مصرف‌کننده ارائه دهد.
انتخاب گریس می‌تواند فرآیند حساسی باشد. کمپانی اس کی اف (SKF)، ابزارهای مختلفی را به منظور تسهیل انتخاب مناسب‌ترین گریس معرفی کرده است.

طیف وسیعی از ابزارهای موجود شامل موارد مختلفی است: از جداول با کاربرد آسان گرفته تا نرم‌افزارهای پیشرفته که امکان انتخاب گریس را بر اساس شرایط کاری دقیق فراهم می‌کند. نمودار اصلی انتخاب گریس بلبرینگ، پیشنهادهای کاربردی مفیدی را در مورد رایج‌ترین گریس‌ها در سیستم‌های معمولی ارائه می‌دهد.برای دیدن لیست محصولات گریس skf اصل  به همراه دیتاشیت به سایت اوستا صنعت مراجعه کنید.
 

3.گریس مولیکوت

 
یک روان‌کننده مبتنی بر صابون لیتیوم مصنوعی با کارایی بالا و سازگاری عالی برای رابط‌های پلاستیک روی پلاستیک و پلاستیک روی فلز است.
MOLYKOTE یک شریک قابل اعتماد برای کمک به مقابله با سخت‌ترین چالش‌های طراحی فنی و روغن‌کاری است.

گریس مولیکوت Molykote 1000  یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین گریس‌های صنعتی شرکت مولیکوت است. این گریس در پیچ‌های سرسیلندر، پیچ‌های سرنازل، اتصالات پیچ‌دار و حلقه‌های کششی انتریفیوژی کاربرد دارد و کارایی بهینه آن در بازه دمایی 30- تا 650 درجه سانتی‌گراد است.
 

4.گریس لوبکن

 
لوبکن، گریس‌هایی را برای دماهای بالا و پایین، بارهای زیاد (EP)، سرعت‌های بالا، گریس‌های زیست‌تخریب‌پذیر، گریس‌های مقاوم در برابر آب و اکسیداسیون، گریس‌های مقاوم در برابر تشعشع یا مناسب برای پمپ‌های خلأ ارائه می‌دهد. چه گریس‌های معدنی برای کاربردهای مدرن و چه گریس‌های مبتنی بر مصنوعی، روان‌کننده‌های با کارایی بالای لوبکن محافظت عالی در برابر اصطکاک، سایش و خوردگی را ارائه می‌دهند و به طور هم‌زمان عمر اجزای سیستم را بیشتر می‌کند.
 

5.گریس موبیل

 
شرکت موبیل یکی از بزرگ‌ترین و مشهورترین کمپانی‌ها در زمینه تولید روانکار است که طی سال‌ها تجربه و افراد متخصص توانسته است محصولات بسیار باکیفیتی را تولید کند.
 
گریس موبیل به عنوان روان‌کننده نیمه مایع تکنولوژی پیشرفته در درجه اول برای روانکاری سرعت زیاد، آهسته تا متوسط، چرخ‌دنده‌های به شدت لود شده، سطوح چرخ‌دنده‌های تازه نصب‌شده، صنایع، معادن و کارهای فولادی، سیمان، کاغذ و شیشه طراحی شده است.
 

6.گریس توتال

 
طیف محصولات TOTAL برای اتومبیل، انتخاب جامعی از انواع گریس را برای هر وسیله نقلیه ارائه می‌دهد. این طیف حتی شامل روغن‌هایی با فرمول خاص برای استفاده در موتورهای دیزلی و خودروهای قدیمی‌تر است که روغن‌های مصنوعی مدرن را تحمل نمی‌کنند.

این ماده با مواد افزودنی عالی که وظیفه تمیز کردن قطعات موتور را بر عهده دارد، تولیدشده و توانایی آن برای تخلیه گرما در حین کارکرد موتور بی‌نظیر است. از قطعات موتور در برابر سایش محافظت می‌کند
یک لایه روغن قوی بین قطعات متحرک (حتی در دماهای بسیار بالا) ایجاد می‌کند.
 

7.گریس کلوبر

 
هر جا در یک سیستم مکانیکی اصطکاک وجود داشته باشد، سایش و خوردگی می‌تواند روند تولید شما را مختل کند و به ماشین‌آلات شما آسیب برساند. شما می‌توانید این مشکل را با گریس‌های روان‌کننده باکیفیت کلوبر حل کنید؛ زیرا روانکاری بهینه گریس به شما کمک می‌کند تا تولید خود را راه‌اندازی کنید و ماشین‌های خود را در شرایط مطلوبی نگه دارید.
برای کسب اطلاعات بیشتر راجب کلوبر کلیک کنید.
 

8.گریس خوراکی کرونس

 
این گریس با ترکیب روغن پایه پلی‌آلفائولفین و تغلیظ‌کننده صابون کمپلکس کلسیم تولید می‌شود. به دلیل ترکیبات خاص خود در صنایعی که امکان برخورد روان‌کننده با مواد غذایی وجود دارد، کاربرد دارد؛ چرا که 7003 در اثر برخورد با مواد غذایی بر طعم و رنگ آن‌ها تأثیری نمی‌گذارد.
 

9.گریس بهران

 
گریس بهران، مقاومت مطلوبی در برابر آب دارد و آن را با پایه صابون کمپلکس کلسیم در دمای بسیار بالا تهیه می‌کنند. بافت این گریس نرم بوده و این محصول مناسب‌ترین گریس جهت روانکاری انواع یاتاقان‌ها و انواع ماشین‌آلات در بازه دمایی گسترده است که تحت شرایط سخت نظیر بار، دما، رطوبت و ارتعاش بسیار بالا قرار دارند. از مزیت‌ها و ویژگی‌هایی که گریس بهران زمرد دارد می‌توان به حفاظت کلیه قطعات در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی، نقطه قطره شدن و پایداری حرارتی بسیار بالا، آستانه تحمل بار مناسب، خاصیت ضد سایش و پایداری مکانیکی بسیار خوب در محیط‌های مرطوب اشاره کرد.
 
 

10.گریس پارس

گریس پارس
شرکت نفت پارس، از مطرح‌ترین و نام‌آشناترین شرکت‌های ایرانی محسوب است. انواع گریس پارس تولیدشده در این شرکت، شامل موارد زیر است:

• گریس پارس شاسی: روغن این گریس، در واقع از نوع معدنی است.
• گریس پارس شاسی پلاس 3: نوعی گریس بر پایه روغن معدنی و تغلیظ‌کننده صابون کلسیم
• گریس نسوز پارس ماهان EP2: نوعی گریس بسیار مرغوب و چندمنظوره
 

تأمین‌کننده بهترین گریس‌ها در ایران

 
شرکت اوستا صنعت، نمایندگی فروش رسمی انواع گریس درجه یک ایرانی و خارجی در ایران است. این شرکت صنعتی، تمامی گریس‌های خود را با ضمانت اصالت کالا برای مشتریان در سراسر ایران ارسال می‌کند. همه روانکارهای صنعتی این تیم، به شرط تست و آنالیز کیفیت به فروش می‌رسند و دارای تأییدیه کیفی هستند.

برای سفارش اینترنتی انواع گریس باکیفیت از اوستا صنعت و یا اطلاع از قیمت آن‌ها، می‌توانید به صفحه اوستا صنعت مراجعه کنید .
 


کد مطلب: 27211

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/27211/بهترین-نوع-گریس-ها-بشناسید

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir