تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
معاون وزیر نفت در خصوص روند اجرای ماده ۱۰ قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت توضیحاتی را ارائه داد.
مهدی علی مددی معاون وزیر نفت | نفت آنلاین
مهدی علی مددی معاون وزیر نفت | نفت آنلاین
مهدی علی مددی معاون وزیر نفت:وزارت نفت با همکاری شرکت‌های اصلی تابعه در خصوص جدول حقوق موسوم به ماده ۱۰ ، با دریافت نقطه نظرات شرکت‌ها، ضمن تشریک مساعی با جمعی از کارشناسان خبره، موضوع را در حال جمع‌بندی نهایی است و در نهایت اجرای آن در سیر مراحل بررسی کسب مجوز قرار می‌گیرد.
 
◀️ نفت‌ آنلاین : توضیحات علی مددی در خصوص اجرای ماده ۱۰ پس از آن بود که بیش از ۱۴ هزار نفر از پرسنل نفت در کارزاری خواستار اجرای ماده ده قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت شدند/ لینک کارزار:
 
◀️جهت اطلاع پرسنل نفت منتشر کنید.
https://naftonline.ir/news/27198/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
وزارت نفت ریخته بهم ، حقوق کارگر و آبدارچی ک قابل احترام هم هستند از حقوق رسمی بالا سرشون بیشتر شده ، حقوق بدو استخدام ی کارمند وزارت نفت امسال تو شهری مثل تهران و خیلی شهرای دیگه با لیسانس حدود ۶ تومن میشه که قطعا هیچ نخبه ایی سمت وزارت نمیاد . عزیزان صدای دهل از دور خوش است ، چهارتا فیش مدیران ارشد با ۳۰ سال سابقه تو بدترین مناطق آب و هوایی و عملیاتی رو نشون میدن فکر میکنن کل وزارت نفت همینقد حقوق میگیرن ، ن برادر من اون مدیر ۳۰ سال تو مناطق عملیاتی با شرایط سخت کار کرده و دقیقا ۱۵ سال از عمرش رو خونه نبوده .
feedback
Iran, Islamic Republic of
سیدعباس
من نمی‌دونم چرا انسان باید دروغ بگه چرا بجایی رسیدیم که هیچگونه حد و مرز اخلاقی برای خود قائل نیستیم .. دوست من کجا یک همکار آبدارچی از یه رییس و همکار رسمی بالاتر میگیره اینکه دهنتو باز کنی و هرچی بگی که هنر نیست لطفاً سه نمونه مدرک بیار شاهد بیار خلاصه ثابت کن بعد بنده با احترام قبول میکنم بسه بخدا بسه چی میخواین از جون کارگر . کارگری که پیمانکار زالوصفت خونشو مکیده لطفاً خواهشاً دروغ بسه.
feedback
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز اون اقا درست میگه الان حقوق نیروی های پیمانکاری از از تعدادی زیادی از رسمی ها یا برابر سده یا بیشتر.من خودم دارم تو نفت کار میکنم و میبینم.خودم پیمانکاری هستم
feedback
سلام من با نظر این دوستمون موافقم.من خودم شاغلم،حقوق دریافتی من از طرف کارفرما زده شده رو خودم از برنامه ریزی دیدم،نزدیکا پنچاه میلیون،ولی چیزی ک پیمانکار به من میده بخدا ۱۴۰۰۰۰۰۰ ،خب پیمانکار داره حق ما رو میخوره.
feedback
Iran, Islamic Republic of
دوست گرامی د ست فرمودند همکار بنده ١۶سال سابقه داره بامدرک فوق لیسانس رسمی از آبدارچی شرکت که ١۵سال سابقه داره کمتر میگیره خودم بررسی کردم به خاطر طرح طبقه بندی مشاغل که اجرا شد حقوق نیروی پیمانکاری ٧٠دذصد اضافه شد وحقوق کارمندان که افزایش‌ش در سال اخیر فقط ١٠درصد بود درست فرمودند قضاوتش کردید
feedback
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرف شما برادر بخدا من با ۱۵ سال سابقه جنوب در حال خدمتم حقوقم از آبدارچی و کارگر شیفت کمتره گل گفتی داداش
feedback
Iran, Islamic Republic of
جمال
آقای مددی. دیگر از انتظار گذشته ...پرسنل در ناامیدی نسبت به مسئولین هستند...

اگر این یک ماده برای کاهش حقوق بود باز همن آنقدر طول می کشید یا یک شبه اجرا می‌شد.

خودتان می دانید و وجدانتان.
وظیفه ما تلاش است در صنعت و وظیفه شما پرداخت حق و حقوق ما تمام و کمال است.
feedback
Iran, Islamic Republic of
مصطفی
سلام
زمانی که میخواستم وام مسکن رو بگیرم ، به محض امضا کردن مدارک درتهران اقساطش از حقوقم کم شد . این درحالی بود که بعداز سه ماه چک وام دستم اومد.
feedback
Iran, Islamic Republic of
احمدی
تا داخل فیش حقوقی قرار نگیرد جنبه شایعات دارد. زیرا چندین ماه هست که حرف و حدیث زیاد شنیده ایم
feedback
Iran, Islamic Republic of
علی
بایدازاین کشورفت ولو به کشورعمان وامارات.حتی به کارگران عادی شون بیشترین پول واحترام می گذارند.باحضوربهترین شرکت هادرکشورشون.شماببینیدزمان حضورتوتال.انی.شل و...کارکنان چه وضعیت مطلوبی داشتند.حقوق وحتی تغذیه.بریزوبپاش وهمه چشم سیربودند.الان چی.پیمانکاری و...
feedback
Romania
نفتی
این حضرات به راحتی حق و حقوق کارکنان نفت رو ضایع کردن یکیش پرداخت پاداش پایان خدمت که ۳۰ سال محاسبه شد . این از خون??? است هر کسی و هر مقامی که این تصمیم رو گرفته خدا ازش نگذره ت اون دنیا بابد جوابگو باشه اگر اعتقادی داشته باشید که فکر نکنم وگرنه اینقدر ظلم نمیکردید .
feedback
United Arab Emirates
امیریپارسا
سلام
درکل نیروهای قرارداد موقت با خواسته های اشتباه رنگ و وارنگ آنچنان مدیران وتصمیم گیران وزارت نفت و نهایتا دیوان عدالت اداری را دچار سردرگمی کردند، که دیوان فکر میکرد وفکر میکند موضوع مزد ومزایای تمامی کارکنان قرارداد موقت غیر مستقیم ومستقیم همانند یکدیگر میباشد و فکر کردند که با این رای عدالت را درخصوص کلیه ی پرسنل قانون کاری درمشاغل مستمربرقرار کرده ومشکل همه حل شده !! متاسفانه یا به عمد ویا به اشتباه جناب مهندس علی مددی ، دیگر همکاران مظلومش که توسط وکیل و واسطه ی نامشروع بنام پیمانکار و بصورت شرکتی کار میکنند را نمیبیند ولااقل کاری نمیکند که اول همه یکرنگ و یک مدل شوند (زیرا، اکثر نیروهای پیمانکاری یاشرکتی ، دارای سنوات کاری وتخصص وتحصیلات یکسان حتی بالاتر هستند و فقط بخاطر حذف بخشنامه ی دولت قبل و شروع بکار دولت بعدی)نتوانستند تبدیل وضعیت شوند!! بسیاری شاید برای یکی دوماه کسر سابقه ویا عدم پاس کردن یکی دو واحد درسی دیپلم؛ نتوانستند قراردادی شوند، ...! خلاصه عرض کنم ،اینکه پرسنل مشاغل مستمر را دسته بندی کنیم و بنام، رسمی پیمانی قراردادی شرکتی آنهارا ازبسیاری خدمات وحتی ،(حداقل ،از دسر بعداز غذا تا حداکثرها، آنهم در شرکتها وکمپها و پالایشگاهها و دکلها و.....خارج از شهرها ودربیابان ) ، نگاه به کارگر مستمر که تمام کارهای مهم وحساس را انجام میدهداینهمه ازبالا به پایین باشد آنقدر ظالمانه و انسان ستیزانه است که وقتی بازنشست میشویم دیگر سمتهای شغلی جایگاههای اجتماعی را تعیین نمیکند و اکثر نیروهای رسمی مجبورند در گوشه ای تنها وبدور از زندگی اجتماعی دروضعیت بدی ادامه ی زندگی بدهند!! یعنی : حتی همین نیروی رسمی که الان به اشکال مختلف و بخاطر نوع سیستم بوجود آمده در وزارتخانه ها ،کارگر شرکتی یا پیمانکاری مستمر را خرد و ذلیل میکند، بعدا درزمان بازنشستگی، آسیبهای فکری وروحی وروانی و دورشدن از زندگی عادی دچار بیماریهای سخت فیزیکی و زنده ذلیلی خواهد شد وآنجاست که دردلش هزاران نفرین به کسانیکه وی را به این روز انداخته اند می کنند!!
پس بخاطر این روش اشتباه و نادرست ،نه نیروی رسمی نه پیمانی ونه قرارداد مدت موقت درآینده و دوران بازنشستگی که خیلی زود اتفاق می افتد هرگز نمیتوانند به شکل بسیار راحت با عموم مردم ارتباط برقرار کنند، ......پس تورا خدا هرچه زودتر ولی با اختلاف درست وعادلانه تکلیف همه ی کارکنان مستمر را روشن کنید و هرگز فکر نکنید چون الان نیروی رسمی وقراردادی ازشما راضی شده ، پس تا پایان عمر پشت سرتان دعا و خدابیامرزی باشد!!
feedback
Iran, Islamic Republic of
جمع بندی ته بندی سربندی هرچی هست انجامش بدین فقط خالی بندی نشه
feedback
Iran, Islamic Republic of
کارن
امیدوارم این پیام رو توی نظرات بزارید ،چون ددرد دل و درد نامه ی همه ماهاست

جناب وزیر ،معاون محترم کار به دست
جای وعده و دروغ .‌‌.. حقوقی که میگیرین رو حلال کنید،
اگر با حال پرسنل رسمی شاغل در وزارت نفت آشنا بودید... میدونستید با وجود تمام کوتاهیها و عدم عدالتی که روح و روان همه ما رو نابود کرده، هیچ کدام از زحمت کشان رسمی وزارت نفت،که کلیدی ترین جایگاهها و تخصصهای این صنعت روی دوش اونهاست هرگز در انجام وظیفه، کوتاهی نکردن و کم نزاشتن و نمیزارن، حداقل شما هم که به عنوان متولی عنوان نفت رو یدک میکشید.. و مسئول هستید و..‌. از این قانون اخلاقی و ذاتی و انسانی پرسنل در انجام وظیفه یاد بگیرید و پیروی کنید و کار رو به انشالله و ماشالله نندازید... خدا شاهد زحمت و عرق ریختن و مظلومیت و شرم پرسنل نفت جلوی روی زن و بچه هاشون هست و میدونه خیلیها از ماها خورد و خوراک روزمره زندگی برامون چالش شده ، پس کوتاهی خودتون رو کم گردن خدا بندازید، مطمئن باشید خدا گردنتون رو میگیره...
feedback
Iran, Islamic Republic of
مهرداد
دروغ میگه.
feedback
Iran, Islamic Republic of
مصطفی
سلام‌،
دروغ که حناق نیست که اگراینطور بود تواین ۱۰ سال کلی از حضرات نبودند
feedback
United Arab Emirates
بزک نمیر بهار می آد
feedback
United States
احسان
تمامی کارکنان رسمی وزارت نفت انگیزه هاشون را از دست دادند از بس که در این سالها از مسئولین ‌وزارت خانه دروغ شنیدند...
feedback
United Arab Emirates
ستایش
به نظر میاد ماده ده هویج و کارمندهای رسمی نفت اون ?????...وعده وعید تا به کی ابدارچی از مهندس و مسیول بیشتر حقوقش این چه عدالتی ؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
خدایا زمان اجرای ماده ۱۰ را زودتر عملی کن امین یا رب العالمین
feedback
Iran, Islamic Republic of
رضا
سلام خواهشا نظر من را بگذارید
چطور بخشنامه مالیات ابلاغ نشده درجا کم شده از حقوق چطوره که از پاداش قانونی و حق عائله مندی درجا مالیات بالا کم می کنید ولی ابلاغی که امضای وزیر و ریاست جمهوری رو داره اجرا نمی کنید این تخلف آشکارا است مگر قانون نیست چرا فقط قانونهای منفی و به ضرر کارکنان اجرا می شه خسته شدیم بخدا صد رحمت به افغانستان و عراق و سوریه کاش راهی رو دوستان پیشنهاد کنند بریم قطر و امارات کسی راهش رو بلده؟؟؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
مجید
به خدا قسم از این همه دروغ و دون خسته شدیم بابا ۸ سال دولت خاتمی زنگنه ؟؟؟ که امیدوارم خدا به زمین گرمش بزنه نابودمان کرد و ؟؟؟؟ شکست تو دهن دولت مردان دیگه. احمدی نژادش ی جور دیگه نابودمان کرد از جمله دست بردن تو صندوق نفتو پایه ریزی کرد که همون موقع حکم شرعیش درآمد که هیچکس حق دست بردن به این صندوق را نداره ولی دولت روحانی بنیانشو گذاشت و خالیش کردن. سهمیه اوپک به کارکنان نفت از طرف اوپک واریز شد به صندوق دولت احمدی نژاد و همه را بالا کشیدن و دریغ از یک پول سیاه که سهم کارکنان بشه و خرابکاریهای دیگه. دولت روحانی که اومد سر کار باز دوباره زنگنه ؟؟؟ شده را مخصوصا معرفی کرد و مجلس آن زمان که دستش با دولت روحانی یکی بود به زنگنه رای دادن و گذاشتن که به ؟؟؟ ادامه بده از کوتاهی های بسیاری که در حق کارکنان نفت کرد گرفته تا خیانتهایی که به کشور و نظام کرد. سال ۹۳ بحث ۲۰ درصد افزایش حقوق به دلیل تورمهای زیاد که تمام ادارات و ارگانها برایشان اعمال شد که معروف شد به ماده ۱۰ ولی زنگنه و اطرافیانش آن را اعمال نکردن و همین طور پا در هوا ماند تا رسید به دولت رئیسی و الآن که وارد سال سوم این دولت شده ایم و برای اجرایی شدن و پرداخت ماده ۱۰ مورد تایید آقای رئیسی و وزیر آقای اوجی رسیده و می بایست توسط آقای علی مددی از طریق مالی نفت اجرا و پرداخت گردد گفته شده که معاون پارلمانی مالی نفت که از بچه های ؟؟؟؟؟ هست دست گذاشته روش و اجازه پرداخت نداده حالا نمی دونم آیا واقعیت داره یا نه؟ کسی هست که جواب این سوالو بده؟ الآنم که داریم به آخر سال نزدیک میشیم که اگر تا یک ماه آینده پرداخت نشه پرداختش با کرام الکاتبین هست. ولله نمی دونیم به کی رو بیاریم.0
feedback
Iran, Islamic Republic of
صادق
ای کاش اینبار وعده دروغ اجرای ماده 10 راست دربیاد. 😂😂😂
feedback
Iran, Islamic Republic of
مریم
تنها راهش کم کاری هست باید پرسنل نفت در حدی که حقوق میگیرن همون قدر هم کار کنند وقتی با این حقوق کم چرخ صنعت نفت میچرخه چرا حقوق رو زیاد کنند الان هر جا کارگری هم که میکردیم هیچ مدرکی هم که نداشتیم بیشتر درامد داشتیم کارگرای افغانی بیشتر از ما درامد ماهیانه دارند در ایران
0