کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معرفی صرافی بیت 24 ؛ بستری امن برای خرید و فروش ارز دیجیتال

28 شهريور 1401 ساعت 14:38

معرفی صرافی بیت 24 ؛ بستری امن برای خرید و فروش ارز دیجیتال اولین قدم برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال انتخاب مرجعی مطمئن برای خرید است. بسترهای خرید و فروش یا به طور ساده صرافی های رمز ارز ب...


اولین قدم برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال انتخاب مرجعی مطمئن برای خرید است. بسترهای خرید و فروش یا به طور ساده صرافی های رمز ارز به شکل آنلاین در دسترس هستند و برای دریافت خدمات از آن‌ها نیازی به مراجعه حضوری نیست. به لطف این نحوه کارکرد امکان دریافت خدمات از پلتفرم‌های خارجی و بین‌‌المللی نیز فراهم است، اما به خاطر تحریم‌ها کاربران ایرانی مستثنی شده‌اند. البته نیازی به نگرانی نیست؛ صرافی آنلاین ارز دیجیتال بیت 24 کاربران را از سرویس‌های خارجی بی‌نیاز کرده و قابلیت‌های مورد نیازشان را در اختیار آن‌ها قرار داده است.

بیت 24 در ابتدا تنها یک صرافی خرید و فروش مستقیم ارز دیجیتال بود، اما به زودی بازار ارز دیجیتال بیت 24 نیز راه‌اندازی خواهد شد. به لطف آن، کاربران به طور مستقیم و بدون واسطه با یکدیگر مبادله خواهند کرد. پس صرافی Bit24 هر دو دسته کاربران تازه‌وارد و حرفه‌ای را مخاطب قرار داده است. قبل از اشاره به ویژگی‌های صرافی رمز ارز بیت 24 به طور مختصر با آن آشنا خواهیم شد.
 

ظهور صرافی ارز دیجیتال بیت 24 از محیطی دانشگاهی

تاسیس صرافی بیت 24 به سال 1398 برمی‌گردد. در آن زمان دنیای کریپتو به بلوغ نسبی رسیده بود و کاربران زیادی در ایران داشت، اما یک سری محدودیت‌ها و کاستی‌ها سرعت رشد این حوزه در کشورمان را کم کرده بود؛ عدم کارکرد خودکار صرافی های رمز ارز ایرانی سبب کاهش سرعت تسویه سفارش‌ها شده بود، اتفاقی که در بازار پرنوسان ارز دیجیتال دلخواه کاربران نیست. صرافی آنلاین ارز دیجیتال بیت 24 با در نظر گرفتن این دغدغه مهم، و البته چند موضوع مهم دیگر، متولد شد.

یک مشکل مهم دیگر در فضای کریپتوی ایران که خیلی زود برای صرافی رمز ارز بیت 24 تبدیل به یک دغدغه شد، ناآگاهی بیشتر کاربران از این حوزه نوظهور بود. کاربران به خاطر نداشتن اطلاعات کافی ارزهای خود را از دست داده یا درگیر پروژه‌های کلاهبرداری می‌شدند. به همین دلیل بیت 24 علاوه بر راه‌اندازی بازار ارز دیجیتال، آگاه‌سازی کاربران را یکی از اهداف اصلی خود قرار داد. وبلاگ و آکادمی صرافی Bit24 طبق همین چشم‌انداز تاسیس شد.

این وبلاگ تنها مخصوص کاربران تازه‌وارد نیست؛ در آکادمی صرافی آنلاین بیت 24 علاوه بر آموز‌ش‌های پایه مثل چگونگی کار با کیف پول‌ها، به آموزش‌های حرفه‌ای نظیر ساخت دی‌اپ و اسمارت کانترکت بر بستر بلاک چین نیز دسترسی خواهید داشت.
 

دلایل انتخاب صرافی آنلاین رمز ارز بیت 24

چند ویژگی صرافی Bit24 را از بیشتر رقبا متمایز می‌کنند. در ادامه نگاهی به قابلیت‌ها و ویژگی‌های مهم صرافی ارز دیجیتال بیت 24 خواهیم داشت.
 

پشتیبانی صرافی آنلاین بیت 24 از رمز ارزهای متعدد

در صورت فراهم بودن امکان خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال از یک پلتفرم خاص، از ثبت نام در صرافی های متعدد بی‌نیاز خواهید شد. صرافی رمز ارز بیت 24 با توجه به این دغدغه قابلیت خرید و فروش توکن‌ها و کوین‌های زیادی را میسر کرده است؛ از بالای 350 ارز دیجیتال پشتیبانی شده و این لیست همینطور در حال گسترش است. به محض ظهور یک پروژه کریپتویی قوی، توکن آن بعد از بررسی تیم فنی به صرافی Bit24 اضافه خواهد شد. صرافی آنلاین بیت 24 از پیشنهادات کاربران برای افزودن یک رمز ارز خاص استقبال می‌کند.
 

پردازش آنی سفارش‌ها توسط صرافی Bit24

در بازار ارز دیجیتال که احتمال نوسان قیمت دارایی‌ها حتی در بازه‌های زمانی کوتاه بسیار بالا است، سرمایه گذاران از پلتفرم‌های با زمان تسویه طولانی دوری می‌کنند. ممکن است شما با تحلیل شخصی یا دریافت سیگنال از مرجعی دیگر، فرصتی مناسب برای خرید و سپس فروش یک ارز پیدا کرده باشید، اما در صورت عدم تسویه به موقع توسط صرافی، این موقعیت از بین خواهد رفت.
ویژگی های صرافی بیت 24
بیت 24 به جرات یکی از نخستین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی با سیستم تسویه خودکار است. البته اپراتورهای انسانی دائما روی سفارش‌ها نظارت دارند، اما عملیات در نهایت به صورت خودکار صورت می‌گیرد. در صورت ثبت سفارش خرید، عملیات انتقال (به کیف پول شخصی یا کیف پول داخلی بیت 24) خیلی سریع انجام می‌شود. حین ثبت سفارش فروش، در صورت درخواست تسویه به حساب بانکی (به جای نگهداری در کیف پول ریالی بیت 24) زمان نهایی دریافت وجه به بانک مقصد و سیکل‌های تسویه سیستم پایا بستگی دارد.

کیف پول ریالی و ارزی بیت 24 bit24.cash علاوه بر افزایش چند برابری سرعت مبادلات، هزینه‌ها را نیز کاهش می‌دهد؛ در صورت نگهداری دارایی‌های رمز ارزی در کیف پول داخلی Bit24 به جای انتقال به کیف پول شخصی، سریعتر قادر به فروش و نوسان‌گیری خواهید بود. با این روش، از پرداخت کارمزدهای انتقال (کارمزد شبکه بلاک چین که ارتباطی به صرافی ندارد) نیز بی‌نیاز خواهید شد.

آکادمی تخصصی صرافی ارز دیجیتال بیت 24

از ابتدای فعالیت بیت 24، تحقیق و توسعه بخشی جدایی‌ناپذیر از فعالیت‌های مجموعه بود. صرافی Bit24 تصمیم گرفت نتایج این تحقیقات را در اختیار مردم عزیز ایران نیز قرار بدهد. به همین دلیل آکادمی آن رفته رفته مملو از مطالب آموزشی غنی و منحصربه‌فرد شد.

کاربران تازه وارد و حتی حرفه‌ای، تمام محتواهای مورد نیازشان را در وبلاگ صرافی رمز ارز بیت 24 پیدا خواهند کرد. آموزش‌های کامل و مرحله به مرحله کیف پول‌های ارز دیجیتال، معرفی پروژه‌های قوی برای سرمایه گذاری، آگاه‌سازی درباره پروژه‌های کلاهبرداری، آموزش تحلیل تکنیکال، تشریح مفاهیم حوزه کریپتوکارنسی و اشاره به روش‌ها و تکنیک‌های سرمایه‌گذاری و کسب درآمد، تنها بخشی از مقالات وبلاگ صرافی آنلاین بیت 24 را تشکیل می‌دهند.
 

جمع‌بندی ؛ بیت 24 گزینه‌ای ایده‌ال برای خرید و فروش رمز ارزها

به لطف وجود صرافی های ارز دیجیتال داخلی نظیر بیت 24 نیاز به استفاده از پلتفرم‌های خارجی از بین رفته است. صرافی Bit24 در ابتدا تنها بستری برای خرید و فروش مستقیم ارزهای دیجیتال بود، اما به لطف اضافه شدن بازار ارز دیجیتال بیت 24 امکان ترید حرفه‌ای و بدون واسطه نیز به زودی در آن میسر خواهد شد.
صرافی رمز ارز بیت 24 یک پکیج کامل را اختیارتان قرار می‌دهد؛ در آکادمی Bit24 به طور کامل آموزش ببینید، تحلیل تکنیکال را یاد بگیرید، با پروژه‌های قوی آشنا شوید و سپس در بستری امن و مطمئن با پشتیبانی از رمز ارزهای متعدد اقدام به خرید و فروش کنید.
 


کد مطلب: 27193

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/27193/معرفی-صرافی-بیت-24-بستری-امن-خرید-فروش-ارز-دیجیتال

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir