کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تراژدی تکراری و تلخ

کارکنان عملیاتی بازهم کمترین بهره را از افزایش مبالغ نفت کارت ها بردند!

24 شهريور 1401 ساعت 13:33

در سال جاری افزایش مبالغ نفت کارت‌ها نسبت به سال‌های گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافت اما کارکنان عملیاتی نفت کمترین سود را از این موضوع بردند.


به گزارش خبرنگار نفت‌ آنلاین ، مطابق ابلاغیه اخیر معاون وزیر نفت در توسعه منابع انسانی، مبالغ اقلام چهارگانه نفت کارت رشد قابل قبولی نسبت به سال‌های گذشته پیدا کرد اما متاسفانه کارکنان عملیاتی صنعت نفت که در سخت‌ترین شرایط کاری هستند کمترین سود را از این موضوع بردند!

 
داستان از این قرار است که از سالیان گذشته، کارکنان عملیاتی بدلیل استفاده از یک وعده غذای گرم، از دو آیتم کمک هزینه غذا و کمک رفاهی محروم هستند، اما همه ساله مبلغ آیتم کمک رفاهی کارکنان، افزایش چندانی نداشت و افزایش سال جدید موجب شد تا اختلاف دریافتی مبالغ نفت کارت کارکنان ستادی با عملیاتی به حدود دو میلیون تومان برسد!
 
بر این اساس در چند هفته گذشته تعداد زیادی از کارکنان عملیاتی غیراقماری با ارسال پیام هایی به رسانه نفت آنلاین‌ اذعان کردند که وزارت نفت در واحدهای عملیاتی شیفتی غیراقماری، هیچگونه امکانات رفاهی ایجاد نکرده است که به ازای آن، آیتم کمک رفاهی را کسر نماید و میبایست فقط کمک هزینه غذا از نفت کارت آنها کسر گردد.
 
همچنین این موضوع موجب شده تا دغدغه دیگری به مسائل کلیه کارکنان عملیاتی اضافه شود، و این کارکنان می گویند عدم وجود هرگونه فوق العاده ای خاص مشاغل عملیاتی در واحدهای خشکی، حذف آیتم کمک رفاهی و اختلاف دریافتی دو میلیون تومانی نفت کارت کارکنان ستادی و عملیاتی ، موجب کاهش انگیزه انها جهت کار در مشاغل پر ریسک و پر خطر میگردد.
 
رسانه نفت آنلاین‌ از وزیر محترم نفت و مدیران متولی در تدوین مقررات و منابع انسانی وزارت نفت، درخواست می‌کند، تفسیر دقیق تری نسبت به اقلام نفت کارت صورت پذیرد تا کارکنان عملیاتی که در مهم ترین بخش صنعت پیشران کشور در حال خدمت هستند، با مشکلات کمتری فعالیت نمایند و این موضوع باعث کاهش انگیزه آنها نشود.
نفت کارت پرسنل نفت


کد مطلب: 27182

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/27182/کارکنان-عملیاتی-بازهم-کمترین-بهره-افزایش-مبالغ-نفت-کارت-بردند

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir