کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استقبال مردم و نفتی‌ها از اولتیماتوم رئیس جمهور

آیت الله رئیسی: «اگر فرزند رفت، پدر هم برود!»

21 شهريور 1401 ساعت 14:12

صحبت های رئیس جمهور مبنی بر برکناری مدیرانی که فرزندان آنها مهاجرت کرده اند مورد استقبال مردم و کارکنان نفت قرار گرفت.


به گزارش نفت‌ آنلاین ، هفته گذشته بود که مهدی عرفاتی دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در توئیتر نوشت: اخیرا فرزند یک معاون وزیر برای ادامه تحصیل در یک کشور خارجی ویزا گرفته بود و قصد خروج داشت که به محض اطلاع رئیس جمهور ، دستور صادر شد؛ «اگر فرزند رفت، پدر هم برود!»گذشت آن دوران که افتخار مقامات عالی دولت، اقامت فرزندانشان در خارج از کشور باشد.

 
همچنین استاندار بوشهر نیز اوایل هفته جاری به مدیرانی که خود و یا فرزندان آنها اقامت خارج از کشور دارند ۲ ماه فرصت داده داد تا نسبت به برگشت یا لغو تابعیت خود اقدام کنند.وی بیان کرد: بدون تردید مدیران دارای تابعیت غیر از ایران که در این مدت اقدام لازم را انجام ندهند باید با مسئولیت مدیریتی خداحافظی کنند.
رئیسی مهاجرت نفت
 نفت آنلاین: چندین دهه است فرزندان مدیران و مسئولان برای ادامه تحصیلی ، زندگی و ... به خارج از کشور مهاجرت می کنند و به #ریش_ملت می خندند ! اما هفته گذشته رئیس جمهور دولت سیزدهم اولتیماتومی دادند که تن تمامی این مدیران را لرزاند... «اگر فرزند رفت، پدر هم برود!»
 
این اقدام رئیس جمهور باعث استقبال گسترده مردم ، بالاخص کارکنان نفت شد و همه منتظرند در عمل این مدیران برکنار شوند.
 
نکته عجیب آنکه این مدیران خود را انقلابی می نامند اما رفتار و منش آنها نشان می دهد انقلابی نیستند.
 
همچنین شنیده ها حاکی از آن است فرزند یکی از مدیران نفتی منصوب شده دولت سیزدهم در جنوب نیز پس از انتصاب پدر به کشور #آلمان مهاجرت کرده است!!!!!!!!
 
امیدواریم برخورد با تمامی این مدیران و برکناری آنها با قاطعیت در دستور کار قرار گیرد و قطعا این موضوع باعث استقبال مردم خواهد شد و این موضوع باعث محبوبیت #دولت_سیزدهم در بین مردم می شود.


کد مطلب: 27171

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/27171/آیت-الله-رئیسی-اگر-فرزند-رفت-پدر-هم-برود

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir