تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
استقبال مردم و نفتی‌ها از اولتیماتوم رئیس جمهور

آیت الله رئیسی: «اگر فرزند رفت، پدر هم برود!»

صحبت های رئیس جمهور مبنی بر برکناری مدیرانی که فرزندان آنها مهاجرت کرده اند مورد استقبال مردم و کارکنان نفت قرار گرفت.
سید ابراهیم رییسی | نفت آنلاین
سید ابراهیم رییسی | نفت آنلاین
به گزارش نفت‌ آنلاین ، هفته گذشته بود که مهدی عرفاتی دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در توئیتر نوشت: اخیرا فرزند یک معاون وزیر برای ادامه تحصیل در یک کشور خارجی ویزا گرفته بود و قصد خروج داشت که به محض اطلاع رئیس جمهور ، دستور صادر شد؛ «اگر فرزند رفت، پدر هم برود!»گذشت آن دوران که افتخار مقامات عالی دولت، اقامت فرزندانشان در خارج از کشور باشد.
 
همچنین استاندار بوشهر نیز اوایل هفته جاری به مدیرانی که خود و یا فرزندان آنها اقامت خارج از کشور دارند ۲ ماه فرصت داده داد تا نسبت به برگشت یا لغو تابعیت خود اقدام کنند.وی بیان کرد: بدون تردید مدیران دارای تابعیت غیر از ایران که در این مدت اقدام لازم را انجام ندهند باید با مسئولیت مدیریتی خداحافظی کنند.
رئیسی مهاجرت نفت
 نفت آنلاین: چندین دهه است فرزندان مدیران و مسئولان برای ادامه تحصیلی ، زندگی و ... به خارج از کشور مهاجرت می کنند و به #ریش_ملت می خندند ! اما هفته گذشته رئیس جمهور دولت سیزدهم اولتیماتومی دادند که تن تمامی این مدیران را لرزاند... «اگر فرزند رفت، پدر هم برود!»
 
این اقدام رئیس جمهور باعث استقبال گسترده مردم ، بالاخص کارکنان نفت شد و همه منتظرند در عمل این مدیران برکنار شوند.
 
نکته عجیب آنکه این مدیران خود را انقلابی می نامند اما رفتار و منش آنها نشان می دهد انقلابی نیستند.
 
همچنین شنیده ها حاکی از آن است فرزند یکی از مدیران نفتی منصوب شده دولت سیزدهم در جنوب نیز پس از انتصاب پدر به کشور #آلمان مهاجرت کرده است!!!!!!!!
 
امیدواریم برخورد با تمامی این مدیران و برکناری آنها با قاطعیت در دستور کار قرار گیرد و قطعا این موضوع باعث استقبال مردم خواهد شد و این موضوع باعث محبوبیت #دولت_سیزدهم در بین مردم می شود.
https://naftonline.ir/news/27171/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
دروووووووووووووود بر رئیسی
feedback
Iran, Islamic Republic of
مسلم
درود بر این دستور
feedback
Iran, Islamic Republic of
حسن
ما زمانی با سن ۱۲ سالگی جبهه رفتیم امروز می‌گویند چرا ۶ ماه جبهه نداری آنوقت پیر مردی تند رو در دولت و مجمع تشخیص همه کاره مملکت شده آنوقت گل پسر ایشان از منافقین بوده و در زندان تشرف دارن بعد ایشون برای همه قانون صادر می‌کنه یکی به ما بگه چه خبره
feedback
Iran, Islamic Republic of
حسن
پس لطفاً این قانون رو حتما اجرا کنید ممنون
feedback
Iran, Islamic Republic of
این بابا گفته اگر پسر رفت پدر هم برود. مادر اشکال ندارد می‌تونه بمونه و پدر هم تابعیت از همسر بگیره . الان سیب زمینی کیلو ۲۰ تومنه
feedback
Iran, Islamic Republic of
مجید
اگر اینطور بود که الان نصف مدیران باید بروند کی کجا جناب رئیسجمهور شما از نوع قرارداد کارگر گله گی کردی ولی لطیفی رو خودت گذاشتی امور استخدامی که حمایت رانت پیمانکار هم هست توسط دولت شما حمایت میشود
feedback
Iran, Islamic Republic of
یاسمین دختر ایران
مردمه ما همه نفعه خودشون هستن
من دخترم ۱۷ سالمه
عاشقه کشورم
خانواده ام بهت رای دادن افتخار میکنم
0