تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
نفت آنلاین : آیا اگر مسئولین پایتخت نشین خود مشمول دریافت آیتم حق مناطق جنگی بودند بعد از صدور یک رای دیوان، خیلی سریع دستور حذف آنرا از فیش حقوق کارکنان دولت می دادند!!!!!
دکتر محمد کعب عمیر | نفت آنلاین | حق مناطق جنگی
دکتر محمد کعب عمیر | نفت آنلاین | حق مناطق جنگی
دکتر محمد کعب عمیر نماینده شوش و عضو کمیسیون اجتماعی در مجلس از حذف حق مناطق جنگی از احکام کارکنان استان‌های جنگی انتقاد کرد و گفت: این موضوع به هیچ وجه قابل قبول و این حق باید به کارکنان مناطق جنگی داده شود؛ سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به استناد رأی یک مرجع قضائی، دریافت این حقوق را غیرقانونی دانسته و خواستار حذف حق مناطق جنگی از احکام کارمندان استان‌ها و شهرستان‌های مناطق جنگی شده است!!! و ما تمام تلاش خود را می کنیم این حق به مردم مناطق جنگي بازگردد.
 
نفت‌ آنلاین : از نکات جالب توجه اینکه وقتی دیوان عدالت رای به نفع کارکنان دولت بالاخص کارکنان وزارت نفت صادر می‌کند دستگاه‌های اجرایی خون به دل آنها می کنند تا آنرا اجرایی کنند یا اصلا اجرایی نمی کنند! اما به محض اینکه یک رأی برای حذف یک آیتم صادر می شود خیلی سریع از بالا تا پایین ترین دستگاه دولتی اجرایی می شود!!!!! ( مانند اجرای #ماده_۱۰_کارکنان یا #تعدیل_مدرک_کارکنان که حتی رای دیوان را داشتند و هرگز اجرایی نشدند)
 
شاید برای کارکنان نفت حذف آیتم حق جنگی تفاوتی نداشته باشد چون مبلغ ناچیز ۶۰ هزار تومان حق جنگي دریافت می کردند و قرار بود با این مبلغ که پول حتی یک کیلو میوه نیست تشویق شوند در مناطق جنگی دوران دفاع مقدس بمانند!!!! و امید داشتیم در آینده همانند گذشته #مطالبه کنیم این مبلغ در وزارت نفت افزایش پیدا کند و دریافتی آیتم جنگی پرسنل نفت مانند سایر دستگاه‌های اجرایی شود اما حذف آن آب سردی بر سر و روی پرسنل پرتلاش صنعت نفت ریخت....
 
در پایان اين نکته را بگوییم شاید اگر مسئولین پایتخت نشین خود مشمول دریافت چنین آیتمی بودند هرگز بعد از صدور یک رای خیلی سریع دستور حذف آنرا از فیش حقوق کارکنان دولت نمی دادند!!!!!
 
صحبت پایانی: با تشکر از آقای کعب عمیر برای ورود به این موضوع و دفاع از حق و حقوق کارکنان این مناطق، اما چرا سایر نمایندگان مجلس در مناطق جنگی سکوت کرده اند!!! آیا آنها نمایندگان مردم در استان‌های #خوزستان ، #بوشهر ، #ایلام و ... نیستند؟!؟!؟؟!؟!؟
محمد کعب عمیر مناطق جنگی نفت
 
https://naftonline.ir/news/27169/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0