تاریخ انتشارشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹
برگزاری اولین جلسه سرپرست جدید شرکت مارون:

تاکید قباد ناصری بر ارتقای سطح رضایتمندی پرسنل نفت مارون

سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در جلسه عملیاتی این شرکت ( شنبه 19 شهریور) ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) تاکید کرد که تولید پایدار رسالت اصلی شرکت های بهره بردار و لازمه تحقق آن، ارتقاء سطح رضایتمندی کارکنانی است که در خط مقدم تولید مشغول فعالیت می باشند.
قباد ناصری | شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون | نفت آنلاین
قباد ناصری | شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، مهندس قباد ناصری با بیان اینکه استفاده دقیق و حداکثری از دارایی های شرکت در جهت بهبود فرآیند تولید امری ضروری در شرایط خاص اقتصادی موجود به شمار می آید، اظهار داشت: این دارایی ها توسط مهمترین سرمایه سازمان یعنی سرمایه های انسانی راهبری می شود، بنابراین هر اقدامی که باعث بهبود عملکرد و افزایش سطح انگیزش شود را پیگیری و اجرا خواهیم کرد تا شرایط و محیط کار ایمن، رفاه و آسایش بیش از پیش را برای نیروی انسانی فراهم آوریم.
 
وی افزود: با توجه به وجود دانش فنی غنی و تجربه بالای تصمیم سازان شرکت در حوزه برآورد طرح ها و پروژه ها، کمیته ای تشکیل خواهد شد تا با انجام بررسی های لازم، نیاز به افزایش یا کاهش کاری و تنظیم الحاقیه ها که باعث زمانبر شدن روند انجام پروژه می شوند، از بین رفته و فعالیت شرکت به صورت روان تداوم یابد.
 
مهندس ناصری صیانت از محیط زیست پیرامون تاسیسات را مسئولیت اجتماعی اصلی سازمان دانست و گفت: فعالیت مشترک با سازمان های مردم نهاد(NGO) محیط زیستی در عرصه توسعه فضای سبز، علاوه بر آگاهی بخشی در خصوص ماهیت عملکردی و انعکاس تلاش های سازمان در حوزه حفاظت از محیط زیست، کمیت و کیفیت فعهالیت های زیست محیطی شرکت را ارتقاء می بخشد.
 
سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون همچنین بر تسریع عملیات اجرایی طرح نهالستان و قلمستان 200 هزار نهالی در کنار یکی از واحدهای عملیاتی شرکت تاکید کرد.
 
مهندس قباد ناصری در پایان ابراز امیدواری کرد که با همدلی و همکاری جمعی، شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در هر دو جنبه تولید و ارتقاء سطح رضایتمندی کارکنان، سرآمد شود.
https://naftonline.ir/news/27167/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0