تاریخ انتشارشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
در حال حاضر تعداد امضای کمپین نفتی‌ها مبتنی بر «درخواست اجرای قانون ماده ۱۰ وزارت نفت» به ۱۱ هزار و ۴۷۳ عدد رسیده است که نشان می‌دهد کارکنان رسمی وزارت نفت به دنبال تحقق مطالبات خود از رسانه‌های رسمی به دور از حواشی و هیاهو هستند.
کمپین پرسنل رسمی نفت | نفت آنلاین
کمپین پرسنل رسمی نفت | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین،  به اعتقاد کارکنان رسمی نفت، هزینه کار در مناطق عملیاتی به بهای فروش زندگی و جان آنها است و هزار و یک مصیبت و گرفتاری در زندگی این کارکنان ایجاد می‌کند و ضروری است وزارت نفت در راستای پوشش هزینه این کارکنان اقدامی عملی انجام دهد.
 
لازم به ذکر است مهدی علی‌مددی، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در آخرین اظهارنظر خود در واکنش به مطالبه کارکنان رسمی وزارت نفت در خصوص اجرای ماده ۱۰ عنوان کرد که برنامه‌هایی برای طرح در شورای اداری و استخدامی صنعت نفت با حضور نماینده محترم سازمان اداری و استخدامی کشور آماده شده است و ان‌شاءالله پس از طی مسیر هماهنگی با شورای حقوق و دستمزد، اقدام مؤثر صورت می‌گیرد.
 
خبرگزاری فارس نیز بعنوان خبرگزاری منتشر کننده مطالبه بزرگ پرسنل رسمی نفت ، پیش‌تر درخواست مصاحبه با معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت را برای شرح عملکرد وزارت نفت در این حوزه ارائه کرده است و منتظر پاسخ‌گویی درباره نتایج چانه‌زنی‌ها و پیگیری‌های این وزارتخانه است.
 
◀️جهت حمایت و امضا این کمپین بر روی لینک زیر کلیک کنید:
https://naftonline.ir/news/27164/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0