تاریخ انتشارشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
خودروی سازمانی که حامل غیرنفتی‌ها بود

سوزوکی شرکت نفت واژگون شد!

تصویر واژگونی یکی از سوزوکی‌های نفت در جاده هفتکل استان خوزستان را نشان می دهد.
سوزوکی شرکت نفت | نفت آنلاین
سوزوکی شرکت نفت | نفت آنلاین
دو نکته مهم: 
1️⃣این سوزوکی سازمانی شرکت نفت حامل مسئولین وزارت ارشاد بود! و اینکه چرا ارشادی ها و سایر ارگان‌ها از خودروی سازمانی نفت استفاده می کنند جای سوال دارد؟
 
2️⃣ هفتکل یکی از نفتخیزترین شهرهای جهان است و در یک دهه گذشته جاده هفتکل که مسیر اصلی تردد اهواز به اصفهان است ماهانه صدها نفر را بعلت استاندارد نبودن جاده به کام مرگ می کشاند! چه خانواده هایی که بعلت حوادث رانندگی در این جاده پرخطر عزادار نشدند! ( یادداشت پیوستی در تصویر واکنش جالب یکی از مخاطبین به این موضوع را نشان می دهد‌) واقعا نفت چه زمانی می‌خواهد در عمل به مسئولیت های اجتماعی خود یکبار برای همیشه مشکل این جاده پرخطر که صدها چاه نفتی و دکل حفاری در حاشیه آن است را حل کند! 
سوزوکی شرکت نفت
https://naftonline.ir/news/27163/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
سالهاست که خصوصا در خوزستان از تمام امکانات مناطق نفت‌خیز جنوب توسط ارگانهای با نفوذ استفاده رایگان می‌شود!چه رفاهی، چه ورزشی، چه ترابری، چه خدماتی و.......... چه های بسیاری دیگر! به هرحال حفظ پست و صندلی بهایی دارد که یک مدیر یا مسئول باید پرداخت کند!!! این که مورد تازه ای نیست........ 😡
feedback
Iran, Islamic Republic of
مدير زياد هست ولي مديريت خير !!؟
feedback
Ukraine
شرکت نفتی بدبخت
ماشین های شرکتی
خانه های شرکتی
خدمات بهداشتی درمانی و رفاهی
و…
همه دست سایرین است!
فقط نام ما شرکت نفتی ها بد در رفته…
خودمون باید با پول شخصی ایمپلنت کنیم. با مینی بوس های از رده خاج شرکت بریم سرکار. ده سال تو نوبت قرعه کشی هتل شمال و مشهد بمونیم…خانه هم که بعد از ۲۵ سال کار بهمون بدن فرسوده است و شخصا باید تعمیر کنیم.
تازه ترين نظرات
0