کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ویژه کارکنان نفت

توضیحات جدید معاون وزیر نفت در خصوص پیگیری ‌ها جهت اجرای ماده ۱۰ قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت

12 شهريور 1401 ساعت 16:25

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت از پیگیری برای اجرای سریع و بهینه ماده ۱۰ وظایف و اختیارات وزارت نفت خبر داد.


به گزارش نفت آنلاین،  مهدی علی‌مددی، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت از پیگیری برای اجرای سریع و بهینه ماده ۱۰ وظایف و اختیارات وزارت نفت خبر داد و افزود:براساس قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت (ماده ۱۰) هرگونه تصمیم‌گیری پیرامون حقوق و مزایا در تغییرات آیین‌نامه باید از مسیر شورای اداری و استخدامی صنعت نفت، شورای حقوق و دستمزد کشور و در نهایت تصویب رئیس‌جمهوری اجرا شود. 

 
 معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی طبق دستور مقام عالی وزارت، مطالبات و اقدام‌های کارشناسی و تخصصی خوبی را با همکاری شرکت‌های اصلی تابعه وزارت نفت به‌منظور بهره‌مندی از ظرفیت‌های این ماده قانونی (ماده ۱۰ قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت) برای فراهم کردن شرایط بهتر و مناسب‌تر حقوق کارکنان مشمول آیین‌نامه با لحاظ رویکرد عدالت پرداخت با سوابق کمتر و استخدام جدیدها انجام داده است.
 
سناریوهای مختلفی برای مطالبات کارکنان صنعت نفت از جمله بروزرسانی جدول بدو استخدام با رویکرد تقویت رقابت‌پذیری و نرخ بازارکار سرمایه انسانی مندرج در بند ۲ ماده ۱۸ آیین‌نامه نامه نظام‌های اداری و استخدامی کارکنان صنعت نفت و توجه به کارکنان شاغل در سکوهای دریایی که در تبصره ۱۲ قانون بودجه نیز مورد تأکید هستند، بررسی شده که در نتیجه برنامه‌هایی برای طرح در شورای اداری و استخدامی صنعت نفت با حضور نماینده محترم سازمان اداری و استخدامی کشور آماده شده است و انشاءالله پس از طی مسیرهماهنگی با شورای حقوق و دستمزد، اقدام مؤثر صورت می‌گیرد.


کد مطلب: 27141

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/27141/توضیحات-جدید-معاون-وزیر-نفت-خصوص-پیگیری-ها-جهت-اجرای-ماده-۱۰-قانون-وظایف-اختیارات-وزارت

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir