کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توضیحات مهدی علی مددی:

آزمون استخدامی بزرگ وزارت نفت پاییز ۱۴۰۱ برگزار می شود

2 شهريور 1401 ساعت 15:17

مهدی علی مددی معاون وزیر نفت در خصوص زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت در دولت سیزدهم توضیحاتی را ارائه داد.


به گزارش نفت آنلاین،  مهدی علی مددی معاون وزیر نفت در حاشیه بازدید از نفت گچساران گفت :تا سه ماه آینده آزمون استخدامی صنعت نفت را برگزار می‌کنیم.

نفت آنلاین: با توجه به صحبت‌های معاون محترم وزیر نفت آزمون بزرگ استخدامی نفت احتمالا در آبانماه یا آذرماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

برگزاری آزمون استخدامی نفت در دولت سیزدهم در حالی است که آخرین آزمون مربوط به سال ۱۳۹۲ بود و پس از آن وزارت نفت دولت روحانی اجازه برگزاری این آزمون را نداده بود.

لازم به ذکر است معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت نیز کارگروه برگزاری آزمون استخدامی نفت را تشکیل و اولین جلسه این کارگروه با حضور نمایندگان منابع انسانی شرکت های اصلی وزارت نفت در هفته اول مردادماه ۱۴۰۱ برگزار شد و در این جلسه در خصوص برنامه ها و کلیات فرآیند برگزاری آزمون بحث و تبادل نظر شد.

پیش بینی می شود در این آزمون بیش از ۲۰۰۰ نفر جذب شوند و وزارت نفت نیز قول داده مجوز امتیاز ویژه برای کارکنان غیررسمی نفت را از سازمان اداری و استخدامی کشور جهت شرکت در این آزمون بگیرد.


آخرین اخبار موثق برگزاری آزمون استخدامی نفت در دولت سیزدهم را در پیج اینستاگرام و کانال تلگرام نفت.آنلاین دنبال کنید/ عضویت از طریق لینک زیر:
http://instagram.com/naftonline


کد مطلب: 27111

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/27111/آزمون-استخدامی-بزرگ-وزارت-نفت-پاییز-۱۴۰۱-برگزار-می-شود

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir