تاریخ انتشارشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳
در حالی که اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ کلنگ ساخت مجتمع ورزشي ۲۰۰۰ واحدی نفت اهواز بر زمین زده شد با گذشت بیش از ۴ سال همچنان این مجتمع ورزشي ساخته نشده است.
مراسم کلنگ زنی مجتمع ورزشي مسکن مهر نفت اهواز در سال ۱۳۹۷ | نفت آنلاین
مراسم کلنگ زنی مجتمع ورزشي مسکن مهر نفت اهواز در سال ۱۳۹۷ | نفت آنلاین
ارديبهشت سال ٩٧ با حضور شريعتي استاندار وقت خوزستان ، مدیران نفتی و مسئولین ورزشی استان ، كلنگ اغاز عمليات اجرايي اين مجتمع ورزشي در محل پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر نفت اهواز از محل اعتبارات شركت نفت زده شد ولي تا كنون علي رغم گذشت قريب به چهار سال هنوز هيچ اقدامي در خصوص ساخت آن صورت نگرفته است!!!
 
◀️ نفت‌ آنلاین : بر اساس اطلاعات دریافتی قرار بود توسط شرکت نفت مبلغ ۲۵ میلیارد ریال اعتبار به ساخت این مجتمع ورزشي اختصاص داده شود؟ حال سوال اصلی اینجاست؟ آیا این مبلغ در آن زمان برای ساخت این مجتمع اختصاص داده شده است؟ اگر اختصاص داده شده چرا تاکنون هیچ اقدامی برای ساخت آن صورت نگرفته است؟ با توجه به اینکه هنوز اقدامی برای ساخت این مجموعه انجام نشده است آیا با هزینه ۲.۵ میلیارد تومانی که قرار بود در سال ۹۷ این مجتمع ورزشی ساخته شود می توان در سال ۱۴۰۱ با افزایش چندین برابر قیمت‌ها آنرا ساخت؟
 
◀️ مدیریت طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران که وظیفه تخصیص اعتبار و سازمان ورزش و جوانان استان خوزستان که وظیفه نظارت بر ساخت این مجتمع را برعهده داشتند پاسخگو باشید؛ نفت آنلاین آماده انتشار توضیحات مربوطه در این خصوص می باشد.
مجتمع ۲ هزار واحدی نفت اهواز
https://naftonline.ir/news/27087/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0