تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳
وزارت نفت دولت سیزدهم وعده خود را عملی می کند:

تشکیل کارگروهی جهت برگزاری آزمون استخدامی نفت در دولت سیزدهم

وزارت نفت دولت سیزدهم کارگروه برگزاری آزمون استخدامی این وزارتخانه را تشکیل داد.
استخدامی وزارت نفت | نفت آنلاین
استخدامی وزارت نفت | نفت آنلاین
 بر اساس اطلاعات دریافتی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت کارگروه برگزاری آزمون استخدامی نفت را تشکیل و اولین جلسه این کارگروه با حضور نمایندگان منابع انسانی شرکت های اصلی وزارت نفت در هفته اول مردادماه ۱۴۰۱ برگزار شد؛ در این جلسه در خصوص برنامه ها و کلیات فرآیند برگزاری آزمون بحث و تبادل نظر شد.(سند برگزاری این جلسه نزد نفت آنلاین می باشد)
 
نفت آنلاین: برگزاری اولین جلسه رسمی در این خصوص آنهم در اولین سال فعالیت دولت سیزدهم قابل تقدیر است و به نظر می رسد با تشکیل این کارگروه وزارت نفت دولت سیزدهم عزم جدی برای عملی کردن وعده خود در خصوص برگزاری آزمون استخدامی نفت دارد.
 
لازم به ذکر است آخرین آزمون استخدامی وزارت نفت مربوط به سال ۱۳۹۲ بود و در دوره وزارت نفت زنگنه هرگز آزمون استخدامی نفت برگزار نشده بود و با روی کار آمدن دولت سیزدهم فارغ التحصیلان دانشگاهی امیدوارند بتوانند جهت استخدام در این وزارتخانه با هم به رقابت بپردازند. 
 
همچنین وزارت نفت اردیبهشت‌ماه امسال‌ نیز اعلام کرده بود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های موجود در آزمون‌ استخدامی سال ۱۴۰۱ برای کارکنان غیررسمی صنعت نفت در صورت موافقت سازمان اداری و استخدامی کشور امتیازهایی بر اساس سابقه کار یا شرایط سنی آنها در نظر گرفته خواهد شد تا این نیروها بتوانند در آزمون عمومی شرکت و در صورت موفقیت در مراحل مختلف استخدام رسمی شوند.

🔴🔴آخرین اخبار موثق برگزاری آزمون استخدامی نفت در دولت سیزدهم را در پیج اینستاگرام نفت.آنلاین دنبال کنید/ عضویت از طریق لینک زیر:
https://naftonline.ir/news/27036/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
این نیروهای بیچاره پیمانکاری رو دریابید لطفا که با کمترین حقوق و بدون هیچ گونه مزایایی دارن کار میکنن، نیروهای شناور کوروش فلات قاره از حقوق طبقه بندی مشاغل و پاداش بهره وری و خیلی مزایای دیگه بی بهره اند.
feedback
Iran, Islamic Republic of
وزارت نفت کار خوبی میکنه آزمون برگزار میکنه ولی لطفا ی فکری هم برا ۱۲۰۰ نفر گروه الف دانشگاه نفت بکنه که یکساله فرایند جذبشون طول کشیده و عنوزم ادامه داره
feedback
Iran, Islamic Republic of
حتما با پایه حقوق ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان انتظار دارن نیرو نخبه جذب وزارت نفت بشه !!! جهت اطلاع دوستان فردی ک تو وزارت نفت تو جایی مثل تهران و اصفهان و ... استخدام بشه با مدرک لیسانس چیزی بین ۵ تا ۶ تومان حقوق میگیره .
feedback
Iran, Islamic Republic of
احمدی ازتهران
سلام خواهش داریمدرخصوص فارغ تحصیلات دانشگاه نفت گروه الف که چند سال در نوبت و سال گذشته مراحل مصاحبه و غیرو انجام شده درجهت اشتغال آنها تعجیل شود
feedback
Iran, Islamic Republic of
علی
با سلام،لطفا پیگیر آزمون استخدامی نفت باشید هیچ خبری نشده امیدوارم آزمونش واسه پرسنل پیمانکاری نفت داخلی باشه.نفت آنلاین محترم لطفا پیگیر باشید.با تشکر
0