کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نظرات خود را در خصوص نحوه ارائه خدمات دندانپزشکی بنویسید

افتتاح دومین کلینیک دندانپزشکی ویژه شاغلین نفت در اهواز و پرسش نفت آنلاین از نفتی‌ها

19 مرداد 1401 ساعت 8:59

رئیس خدمات دندانپزشکی بهداشت و درمان نفت اهواز اعلام کرد: در راستای رفاه حال شاغلین محترم صنعت نفت ، طی چند ماه اخیر دو کلینیک ویژه شاغلین صنعت نفت راه اندازی شده است.


به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، دکتر زهره حقیقی رئیس خدمات دندانپزشکی با اشاره به اینکه علاوه بر کلینیک دندانپزشکی بیمارستان بزرگ نفت ، 8 کلینیک دندانپزشکی خانواده نیز جهت ارائه خدمات به جمعیت تحت پوشش صنعت نفت در سطح شهر اهواز فعال می باشدگفت : مجتمع های تخصصی سلامت خانواده شهدای نفت و کارون و مرکز سلامت خانواده نیوساید (شهید بهشتی ) به صورت دو شیفت (صبح و بعد از ظهر) و مراکز سلامت خانواده خرمکوشک ، لشکر (شهید هاشمی) ، طالقانی ، کوی ملت و کوت عبداله فقط در شیفت صبح خدمات دندانپزشکی را ارائه می نمایند.

 
وی افزود : خدمات روتین دندانپزشکی از جمله معاینات روتین ، اقدامات ترمیمی ، جرم گیری و ... در بیمارستان بزرگ نفت و تمامی مراکز سلامت خانواده در روزهای شنبه تا چهارشنبه در شیفت صبح ارائه می گردد و شیفت عصر 4 مرکز از جمله مجتمع های تخصصی سلامت خانواده شهدای نفت و کارون ، مرکز سلامت خانواده نیوساید (شهید بهشتی ) و کلینیک دندانپزشکی بیمارستان نیز به ارائه خدمات تخصصی دندانپزشکی از جمله عصب کشی و ... اختصاص یافته است.
 
دکتر حقیقی اظهار داشت : با توجه به استقبال ویژه از کلینیک اختصاصی شاغلین در شیفت عصر روزهای شنبه تا چهارشنبه در معاونت بهداشت و طب صنعتی ، برنامه ریزی جهت افتتاح کلینیک دوم شاغلین نیز صورت گرفت و هم اکنون کلینیک دندانپزشکی مجتمع سلامت خانواده شهدای نفت نیز در روزهای پنجشنبه به شاغلین محترم صنعت نفت اختصاص یافته است.
 
وی گفت: با توجه به محدودیت های زمانی شاغلین محترم صنعت ، برنامه ریزی های لازم صورت گرفته تا کلیه اقدامات دندانپزشکی مورد نیاز از جمله ترمیم ، عصب کشی ، جرم گیری و ... در همین مراکز اختصاصی شاغلین ارائه گردد.
 
رئیس خدمات دندانپزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، در خصوص نحوه اخذ نوبت خدمات عمومی و تخصصی دندانپزشکی گفت : مراجعین محترم می توانند جهت أخذ نوبت برای خدمات عمومی دندانپزشکی در تمامی ساعات شبانه روز از طریق سایت nobat.ahv.piho.ir اقدام نمایند.

مراجعین همچنین می توانند در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 12 الی 16 نیز از طریق مرکز نوبت دهی تلفنی بیمارستان نفت ( شماره 3153-061 ) تماس حاصل فرمایند.
 
پس از ویزیت اولیه بیمار توسط دندانپزشک در صورت نیاز به دریافت خدمات تخصصی از جمله درمان های ریشه و ... ، پرستار دندانپزشکی با توجه به محل زندگی مراجعه کننده ، در یکی از 4 مرکز ارائه دهنده خدمات تخصصی دندانپزشکی نوبت بیمار را ثبت می نماید.
 
دکتر حقیقی همچنین با اشاره به ارائه خدمات دندانپزشکی پیشگیری جهت کودکان از ۳ سالگی و با رویش کامل دندانهای شیری گفت : فلوراید تراپی و فیشورسیلنت از جمله خدماتی است که در واحد بهداشت دهان و دندان در معاونت بهداشت و طب صنعتی برای کودکان در فواصل زمانی مشخص انجام می گردد. به علاوه برای کودکانی که نیاز به ترمیم و یا عصب کشی دندان دارند و در حالت عادی امکان تحمل انجام اقدامات دندانپزشکی را ندارند و همچنین برای کودکان مبتلا به سندرم داون و یا کودکان توان یاب ، اقدامات دندانپزشکی در اتاق عمل بیمارستان بزرگ نفت و با حضور متخصص بیهوشی انجام می گردد.
 
وی افزود : در حال حاضر یک نفر دندانپزشک متخصص جراحی لثه و یک نفر دندانپزشک متخصص درمان ریشه دندان در بهداشت و درمان اهواز مشغول به خدمت می باشند که در صورت ارجاع بیماران توسط دندانپزشکان عمومی ، درمان های تخصصی توسط متخصصین مربوطه انجام می گردد.
 
وی گفت: در حال حاضر با یک مرکز تخصصی ارائه خدمات رادیولوژی دندانپزشکی عقد قرارداد صورت گرفته است که در سایت بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد.
 
دکتر حقیقی در پایان با اشاره به مراجعه بیش از 17 هزار نفر به کلینیک های دندانپزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز طی سه ماهه اول سال 1401 گفت : این آمار نسبت به مدت مشابه در سال 1400 ، 3 هزار نفر بیشتر بوده است .
 
وی تاکید کرد: تلاش تیم دندانپزشکی صنعت نفت از گذشته تاکنون ، ارائه بهترین خدمات و افزایش رضایتمندی جمعیت تحت پوشش صنعت نفت بوده و خواهد بود.

نفت آنلاین : نظرات خود را در خصوص نحوه ارائه خدمات دندان پزشکی بهداشت و درمان نفت اهواز ، میزان رضایتمندی از سامانه نوبت دهی ، کیفیت ارائه خدمات و .. بنویسید.


کد مطلب: 27031

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/27031/افتتاح-دومین-کلینیک-دندانپزشکی-ویژه-شاغلین-نفت-اهواز-پرسش-آنلاین-نفتی-ها

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir