کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

صنعت نفت و پرسنل رسمی نفت؛

آيا وزارت نفت دولت سیزدهم کارکنان رسمی نفت را فراموش کرده است؟!

15 مرداد 1401 ساعت 11:23

پرسنل رسمی نفت شروع دولت جديد را عصري نو در خصوص مرتفع کردن مشکلات منابع انسانی و مالي وزارت نفت ميدانستند ، ولی با گذشت حدود يکسال ، شروع به کار وزارت نفت دولت سیزدهم تقريبا هيچ دستاوردي براي کارکنان رسمي نداشته است.


به گزارش خبرنگار نفت‌ آنلاین ، با گذشت ۵ ماه از سال ۱۴۰۱ ، کارکنان رسمی نفت همچنان منتظر ابلاغ بخشنامه هاي انگيزشي در حوزه منابع انساني و مالي هستند.

 
 لازم به ذکر است این عزیزان شروع دولت جديد را عصري نو در خصوص مرتفع کردن مشکلات منابع انسانی و مالي وزارت نفت ميدانستند ، ولی با گذشت حدود يکسال ، شروع به کار وزارت نفت دولت سیزدهم تقريبا هيچ دستاوردي براي کارکنان رسمي نداشته است.
 
وزارت نفت با وجود اينکه تقريبا جمعيت زيادي از کارکنان رسمي آن حقوقهای نزديک به پايين ترين سطح در سازمان را دريافت ميکنند (مخصوصا ‌کارکنان با سابقه پایین تر)، اما تاکنون نسبت به ارتقا جايگاه اين کارکنان متاسفانه اقدام موثری دیده نشده است.
 
همانطور که پیشتر اعلام کردیم کارکنان رسمی صنعت نفت همچنان منتظر دستور وزير و معاونين در حوزه هاي ذيل برای مطالبات خود هستند:
 
۱. اجراي کامل و بي نقص ماده ۱۰ ؛ اگر در روند اجراي اين قانون مانعي وجود دارد شفاف به کارکنان اعلام شود.
 
۲. مکاتبه با مجلس و اصلاح ماليات کارکنان ؛ کارکنان در خصوص ماليات داراي مطالبات ميباشند.
 
۳.بخشنامه تعديل مدارک تحصیلی به شرايط قبل از دستور وزير نفت در سال ۱۳۹۷ برگردد تا کارکنان از مزايا و حقوق مربوط به آن استفاده کنند.
 
۴. بخشنامه مناطق جنگي بصورت کامل مطابق با بخشنامه دولت اجرايي شود ؛ اين بخشنامه که مزايای مالی براي کارکنان در اين مناطق دارد با يک مبلغ ثابت بسیار ناچیز اجرايي شده است! این در حالی است که به سایر کارکنان دستگاه های اجرایی شاغل در مناطق جنگی مبالغی بسیار بیشتر بر اساس بخشنامه دولت پرداخت می شود.
 
۵. افزايش مبلغ وام مسکن کارکنان نفت و استفاده از راههاي جايگزين مثل ساخت مشارکتی در مناطقی که زمين جهت ساخت مسکن وجود دارد.
 
◀️پ‌ن: موارد ذکر شده از جمله مهم‌ترین مطالبات پرسنل رسمی نفت از وزارت نفت دولت سیزدهم می باشد و با توجه به پیام های ارسالی مخاطبین جمع آوری شده اند و بارها در خصوص تحقق آنها در نفت آنلاین مطالبی منتشر شد و امیدواریم اینبار گوش شنوایی وجود داشته باشد و وزارت نفت دولت سیزدهم با انجام اقداماتی رضایتمندی پرسنل رسمی صنعت نفت که در بین کلیه کارکنان دستگاه های اجرایی کشور از متخصصین افراد می باشند بدست آورد و برای همیشه خاطره خوبی از خود در ذهن کارکنان برجای بگذارد.


کد مطلب: 27000

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/27000/آيا-وزارت-نفت-دولت-سیزدهم-کارکنان-رسمی-فراموش-کرده

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir