تاریخ انتشارشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
پرسنل رسمی نفت شروع دولت جديد را عصري نو در خصوص مرتفع کردن مشکلات منابع انسانی و مالي وزارت نفت ميدانستند ، ولی با گذشت حدود يکسال ، شروع به کار وزارت نفت دولت سیزدهم تقريبا هيچ دستاوردي براي کارکنان رسمي نداشته است.
پرسنل رسمی وزارت نفت | نفت آنلاین
پرسنل رسمی وزارت نفت | نفت آنلاین
به گزارش خبرنگار نفت‌ آنلاین ، با گذشت ۵ ماه از سال ۱۴۰۱ ، کارکنان رسمی نفت همچنان منتظر ابلاغ بخشنامه هاي انگيزشي در حوزه منابع انساني و مالي هستند.
 
 لازم به ذکر است این عزیزان شروع دولت جديد را عصري نو در خصوص مرتفع کردن مشکلات منابع انسانی و مالي وزارت نفت ميدانستند ، ولی با گذشت حدود يکسال ، شروع به کار وزارت نفت دولت سیزدهم تقريبا هيچ دستاوردي براي کارکنان رسمي نداشته است.
 
وزارت نفت با وجود اينکه تقريبا جمعيت زيادي از کارکنان رسمي آن حقوقهای نزديک به پايين ترين سطح در سازمان را دريافت ميکنند (مخصوصا ‌کارکنان با سابقه پایین تر)، اما تاکنون نسبت به ارتقا جايگاه اين کارکنان متاسفانه اقدام موثری دیده نشده است.
 
همانطور که پیشتر اعلام کردیم کارکنان رسمی صنعت نفت همچنان منتظر دستور وزير و معاونين در حوزه هاي ذيل برای مطالبات خود هستند:
 
۱. اجراي کامل و بي نقص ماده ۱۰ ؛ اگر در روند اجراي اين قانون مانعي وجود دارد شفاف به کارکنان اعلام شود.
 
۲. مکاتبه با مجلس و اصلاح ماليات کارکنان ؛ کارکنان در خصوص ماليات داراي مطالبات ميباشند.
 
۳.بخشنامه تعديل مدارک تحصیلی به شرايط قبل از دستور وزير نفت در سال ۱۳۹۷ برگردد تا کارکنان از مزايا و حقوق مربوط به آن استفاده کنند.
 
۴. بخشنامه مناطق جنگي بصورت کامل مطابق با بخشنامه دولت اجرايي شود ؛ اين بخشنامه که مزايای مالی براي کارکنان در اين مناطق دارد با يک مبلغ ثابت بسیار ناچیز اجرايي شده است! این در حالی است که به سایر کارکنان دستگاه های اجرایی شاغل در مناطق جنگی مبالغی بسیار بیشتر بر اساس بخشنامه دولت پرداخت می شود.
 
۵. افزايش مبلغ وام مسکن کارکنان نفت و استفاده از راههاي جايگزين مثل ساخت مشارکتی در مناطقی که زمين جهت ساخت مسکن وجود دارد.
 
◀️پ‌ن: موارد ذکر شده از جمله مهم‌ترین مطالبات پرسنل رسمی نفت از وزارت نفت دولت سیزدهم می باشد و با توجه به پیام های ارسالی مخاطبین جمع آوری شده اند و بارها در خصوص تحقق آنها در نفت آنلاین مطالبی منتشر شد و امیدواریم اینبار گوش شنوایی وجود داشته باشد و وزارت نفت دولت سیزدهم با انجام اقداماتی رضایتمندی پرسنل رسمی صنعت نفت که در بین کلیه کارکنان دستگاه های اجرایی کشور از متخصصین افراد می باشند بدست آورد و برای همیشه خاطره خوبی از خود در ذهن کارکنان برجای بگذارد.
https://naftonline.ir/news/27000/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
ظلم و بی عدالتی در حق پرسنل رسمی نفت بالاخص استخدام ۸۸ به بعد مشهود است
feedback
Iran, Islamic Republic of
زنگنه بلایی سر نفت اورده ک فقط اسمش مونده ، در حالی که نیروی عملیاتی ۱۵ روز از ماه دور از خانواده و در شرایط سخت جنوب کار میکنه اما حقوقی کمتر یا نهایت برابر با نیروهای بعضی از ارگان ها ک تو شهر خودشون زیر کولر خدمت میکنن دارند
feedback
Iran, Islamic Republic of
عظیمی
با سپاس از نگارنده این مطلب
متاسفانه در دوره 8 ساله بیژن نامدار زنگنه آنقدر مطالبات پرسنل رسمی نفت انباشته شد که جناب اوجی نمی دانند به کدام بپردازند

واقعا وضع پرسنل رسمی نفت نسبت به سال های گذشته بشدت بد شده و الان دریافتی پایینی دارند

شک ندارم با توجه به شناختی که نسبت به جواد اوجی دارم ایشان هر چه سریعتر فکری برای پرسنل رسمی نفت خواهند کرد
feedback
Iran, Islamic Republic of
نیروی رسمی POGC
مهمترین خواسته ما از وزیر نفت اجرای کامل ماده 10 است
آقای اوجی صدای ما را بشنوید
feedback
United States
سعید حاجیان
چرا باید کارمند رسمی شرکت حقوقش ۱۱ میلیون باشه باسابقه ۱۲ سال بیس ۴ میلیون چطور میشه زندگی کرد تو را به این ایام مقدس یه کاری کنید
feedback
United States
سعید
به فاطمه زهرا تو صورت زن بچه خجالت میکشیم دیگه موندیم توش چکار باید کرد با این تورم با این حقوق نا چیز میشه چیکار کرد نسل سوخته نفت ماییم استخدام جدید حقوق پایین . بی ارزش بودن پول.تورم زیاد
feedback
Iran, Islamic Republic of
مناطق نفتخیز عملیات
وزارت نفت دولت سیزدهم داره مسیری میره که دولتهای قبلی رفتن
زنگنه میگفت نیروی رسمی یعنی چه
مصاحبه ش هست
یکی نیست بپرسه کرسنت چی بود
کرنش در برابر ظالم ، عین ستم به مظلوم هست
feedback
Iran, Islamic Republic of
یونسعلی
س سوال خوبی گفته شده در خصوص وزیر نفت جناب اقای اوجی که تا حدودی می بایستی برای جنوبیها افتخار باشد وبرای زیرمجموعها وکشور نعمتی باشد اما باگذشت بیش از یک سال در دولت سیز دهم به جای اینک مورد حمایت شاغلین وبازنشتگان قرار بگیرد به هر دلیلی اکثریت ناراضی هستند وباتوجه به فرمایشات خود وزیر هم در رسانها وهم در جلسات از فروش خوب نفت ووصول شدن پولش ودرامدزا بودن شرکت میگوید اما در دادن هرانچه حق حقوق این قشرها تاکنون نه اقدامی ونه عملی دیده نشده البته از نظر شعاری نمره 20را باید یه وزیر ومدیرانش داد اما در عمل واقدام گمان نکنم نمره 7الی8بیاره چون واقعا کار چشمگیری نکرده تاکنون هر چه بوده روتین گذشته هست انجام میدهد وهیچ خدمات شتاب زده ای دیده نشده به همین خاطر اکثریت میگویند خدا پدر ومادر دولت روحانی ووزیرنفتش اقای زنگنه ومدیران بخیر بله یک سال گذشت معیشت مردم وماها خوب که نشد تازه دها برابر اجناس گران شده چرا ماها که چشم امیدمان به دولت مردمی ومدیران انقلابی بود اما کم کم به این نتیجه میرسیم که انتخابمان اشتباه بوده گر چه رایمان جناب اقای محسن رضایی بوده که افتخار هم میکنیم اما گلایه زیادی داریم که بارها گفته شده اما عملی نیست حتی در دادن وامهای ضروری وزارت نفت وصندوقها مانده اند وهمه را منتظر نگاه داشته اند بطوری که اکثرا میگویند وزارت نفت وصندوقهای بازنشتگی نفت پول نداره امیدوارم چنین نباشد وهمین روزها بعد از هفتها انتظار وامهای ضروری داده شود وسلام بازنشته
feedback
Iran, Islamic Republic of
صددرصد فراموش کرده
feedback
United Kingdom
احسان
لطفا کارمندان رسمی صنعت نفت ،که عموما انسانهایی فرهیخته و زحمت کش هستند را دریابید.با توجه به اوضاع نابسامان اقتصادی این روزها ،این همکاران زحمت کش نیاز فوری به یک سری گشایش ها و آیتم های انگیزشی دارند.
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمدجواد
با ده درصد افزایش حقوق عمومی و افزایش سر به فلک کشیده اجناس من که بالای ۳۰ سال سابقه توی شرکت نفت دارم با مدرک لیسانس فنی نگران کشوندن خرجم تا آخر برج هستم وای به حال سابقه های پایین
0