تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳
مالک شریعتی با انتشار توئیتی به توییت نفت آنلاین در خصوص سختی کار پرسنل عملیاتی حفاری واکنش نشان داد. تصویر توییت بپیوست آمده است.
مالک شریعتی و پرسنل نفت | نفت آنلاین
مالک شریعتی و پرسنل نفت | نفت آنلاین
◀️ نفت آنلاین : با تشکر از آقای شریعتی... امیدواریم سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس نه فقط در توئیتر و در عمل همراه با سایر اعضای کمیسیون انرژی در مدت کوتاه باقیمانده به پایان مجلس یازدهم دین خود را به کارکنان نفت ادا کنند‌‌ و برای همیشه خاطره خوبی از خود در ذهن پرسنل رسمی ، قراردادی و پیمانکاری نفت برجای بگذراند.

تصویر توییت نفت آنلاین و واکنش مالک شریعتی نیاسر سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس 
مالک شریعتی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس
https://naftonline.ir/news/26986/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
فرزند صنعت نفت جنوب
با سلام،
متاسفانه بعضی نمایندگان محترم اشرافی به اهمیت رسته های تخصصی در صنعت نفت ندارند و بدون توجه به قرارداد استخدامی کارکنان با شرکت نفت و سایر مقررات مربوطه پرداخت ها در وزارت نفت را غیر عادلانه می دانند.
بنده سی سال پیش با پایه حقوق 10 هزار تومان به استخدام شرکت در امدم و با توجه به مدرک کارشناسی مهندسی شیمی و کارشناسی ارشد مهندسی مخازن عمدتادر بدترین شرایط عملیاتی( چاهها و تاسیسات و..)کار کرده ام که قوانین موجود به هیچ وجه نیزحامی سختی شرایط کار مذکورهم نبوده است.
همچنین زمانی که فرصت ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی در خارج از کشور را داشتم کار در داخل کشور را ترجیح دادم و کلیه رتبه های سازمانی را مطابق با قوانین اخذ کرده ام و طبق کلیه نظامات حاکم بر صنعت نفت الان دارای پایه حقوق مشخصی هستم که به هیچ وجه خارج از قوانین کشور نبوده است.
حال که در حال بازنشستگی هستم پاداش پایان خدمت را
آنچنان کاهش داده اند که به مقدار رهن یک آپارتمان هم نمی شود.شرکت نفت هم طبق روال سنواتی برای 4 آیتم حقوق اصلی سقف در نظر گرفته و برای کل حقوق هم که سقف دیگری در نظر گرفته شده است.
کجاست کار و خدمات نجومی ما در بدترین شرایط آب و هوایی در این سال ها که جوانی خود را صرف آن کردیم.چرا در این سالها که ما با مشقت روبرو بودیم کسی از پرداخت ناعادلانه حرفی نزد؟چرا برای تعدیل حقوق کارکنانی که دریافتی کمی دارند از جیب افراد باسابقه هزینه می کنید؟
اینگونه برخورد با کارکنان صنعت نفت و بخصوص افراد باسابقه و متخصص عین بی عدالتی است.
از ما که گذشت به فکر آینده صنعت نفت باشید .
لطفا این نظر را برای رویت سایر همکاران محترم وزارت نفت بگذارید.
0