کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در جمع خبرنگاران اعلام شد:

گزارش محمد بهمئی از عملکرد پتروشیمی شیراز در ۳ ماهه نخست ۱۴۰۱

11 مرداد 1401 ساعت 17:41

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز از افزایش ۲۲۴ درصدی سود ناخالص قدیمی ترین شرکت پتروشیمی کشور خبر داد.


به گزارش نفت آنلاین به نقل از وزارت نفت ، «محمد بهمئی»، امروز (سه شنبه ۱۱ مرداد) با گرامیداشت سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در جمع خبرنگاران گفت: در سه ماهه نخست امسال، علیرغم افزایش هزینه های تولید و موانع پیش رو، سود ناخالص  پتروشیمی شیراز به سه هزار و ۱۵۴ میلیارد تومان رسیده که نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد ۲۲۴ درصدی داشته است و این در حالی است که سود ناخالص تولید محصولات پتروشیمی در سه ماهه اول سال گذشته مبلغ ۹۷۳ میلیارد تومان بوده است.

 
مدیرعامل پتروشیمی شیراز افزود: این موفقیت حاکی از تولید مستمر و توسعه بازار محصولات پتروشیمی شیراز در سال تولید دانش بنیان است.
 
وی اضافه کرد: طبق صورت های مالی دوره سه ماهه اول سال ۱۴۰۱ مبلغ سود هر سهم از تولیدات پتروشیمی شیراز در دوره مذکور چهار هزار و ۶۳۷ ریال بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل افزایش ۲۶۴ درصدی داشته است. 
 
بهمئی اعلام کرد: حفظ تولید مستمر و فروش حداکثری محصولات، تثبیت جایگاه خود در بازارهای قبلی و توسعه بازارهای جدید در راستای صرفه و صلاح سهامداران از اهداف مدیران این مجموعه بزرگ پتروشیمی در کشور است.
 
وی تاکید کرد: شرکت پتروشیمی شیراز با تکیه بر منابع انسانی ارزشمند خود و با تلاش بی وقفه و دلسوزانه به تولید محصولات باکیفیت می پردازد و عمده ترین محصولات پتروشیمی شیراز شامل اوره، آمونیاک، اسید نیتریک، نیترات آمونیوم و متانول است.
 
خاطر نشان می شود، پتروشیمی شیراز به عنوان قدیمی ترین پتروشیمی کشور در سال ١٣٣٨ و در نزدیکی شهر مرودشت تاسیس شد.


کد مطلب: 26979

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/26979/گزارش-محمد-بهمئی-عملکرد-پتروشیمی-شیراز-۳-ماهه-نخست-۱۴۰۱

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir