تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
مهندس مجتبی یوسفی در نامه ای به معاون اول رییس جمهور و صندوق بازنشستگی نفت رسما خواستار افزایش حقوق ۳۸ درصدی بازنشستگان و بازماندگان صنعت نفت شد.
مجتبی یوسفی نماینده اهواز | نفت آنلاین
مجتبی یوسفی نماینده اهواز | نفت آنلاین
◀️ نفت‌آنلاین: لازم به ذکر است نماینده اهواز روز گذشته در گفتگو با نفت آنلاین قول داد تمامی توان خود را برای اعمال افزایش حقوق ۳۸ درصدی بازنشستگان نفت بکار گیرد. ایشان همچنین در مکاتبه ای با مخبر دزفولی معاون اول رییس جمهور خواستار اجرای موضوع پیش گفته شده شد.
 
◀️اطلاعات تکمیلی در این خصوص به محض دریافت در کانال تلگرام نفت.آنلاین منتشر خواهد شد/  جهت عضویت در ‌کانال ای دی زیر را در قسمت سرچ تلگرام وارد کنید:
Naftonline


تصویر مکاتبه یوسفی با مخبر دزفولی و بیات
صندوق بازنشستگی نفت بیات

مخبر صندوق بازنشستگی نفت
 
https://naftonline.ir/news/26978/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
الهی خیر ببینی
feedback
Iran, Islamic Republic of
فاصله نامه نوشتن تا اجرا خیلی زیاده ، امیدی نیست
feedback
Iran, Islamic Republic of
ابراهیم باجغلی
ممنون
feedback
United Kingdom
بازنشسته جلیل
با سلام طبق اساسنامه نفت ومسولین صندوق نفت وکانونهای بازنشستگی نفت وبازنشستگان معزز نفت ونماینده محترم مجلس شورای اسلامی ایران در اهوازکرارا اعلام کرده صندوق نفت خصوصی است ودولت هیچ نقشی در اداره صندوق ندارد سرمایه صندوق نفت متعلق به شاغلین وبازنشستگان نفت است بخشنامه های دولت برای شرکتهای دولتی است صندوق نفت هیبت امنای دارد هیبت رییسه دارد رییس صندوق دارد تصمیم گیرنده اینها هستند
feedback
Germany
کیا
خدای من .این نماینده از قانون کار و مصوبه شورای عالی کار و این که حداقل مستمریهای تامین اجتمائی نباید از حداقل مزد کارگر ساده کمتر باشد و ماده 96 و ماده دیگری در قانون کار که مشخص میکند افزایش مستمیری های کارگران بازنشستگان تامین اجتماعی باید با توجه به تورم تعین میشود این نماینده اطلاعی ندارد .و این 38 در صد بر آن اساس بمستمری های تامین اجتماعی افزایش یافت و بهمین دلیل حرفش اشتباه است . در ضمن ما در خارج از کشور نمی توانیم فیش حقوقی بارنشستگی مان را ببینیم
تازه ترين نظرات
0