کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گفتگوی نفت آنلاین با نماینده اهواز در مجلس؛

مکاتبه مجلس با صندوق بازنشستگی جهت افزایش حقوق ۳۸ درصدی بازنشستگان و بازماندگان صنعت نفت

10 مرداد 1401 ساعت 22:16

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی از مکاتبه با صندوق بازنشستگی و رفاه صنعت نفت جهت افزایش حقوق ۳۸ درصدی بازنشستگان صنعت نفت خبر داد.


به گزارش خبرنگار نفت آنلاین ، مهندس مجتبی یوسفی در گفتگو با خبرنگار این رسانه خبری با اشاره به تایید ۳۸ درصدی افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت : این مصوبه علاوه بر تامین اجتماعی برای سایر صندوق های بازنشستگی از جمله نفت لازم الاجراست.

 
نماینده اهواز در ادامه با اشاره به اینکه در یک تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس نیز اعلام کردم که این میزان افزایش حقوق فقط مختص به بازنشستگان تأمین اجتماعی نیست گفت: خوشبختانه مصوبه غیرقانونی افزایش حقوق ۱۰ درصدی لغو شد و تمامی تلاشمان را خواهیم کرد که این موضوع شامل سایر صندوق‌های بازنشستگی نیز شود.
 
 یوسفی در پایان تاکید کرد: بازنشستگان صنعت نفت روزگاری در بدترین شرایط آب و هوایی و در مناطق عملیاتی صنعت نفت به اقتصاد این کشور خدمت کردند و شخصا با صندوق بازنشستگی و رفاه صنعت نفت جهت اعمال افزایش حقوق ۳۸ درصدی بازنشستگان مکاتبه خواهم کرد.
 

خبر تکمیلی/ نامه مکاتبات مجلس با معاون اول رییس جمهور و رئیس صندوق بازنشستگی را نفت‌آنلاین اختصاصی در پیج اینستاگرام خود منتشر کرد / مشاهده در لینک زیر:

http://instagram.com/naftonline
 


کد مطلب: 26976

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/26976/مکاتبه-مجلس-صندوق-بازنشستگی-جهت-افزایش-حقوق-۳۸-درصدی-بازنشستگان-بازماندگان-صنعت-نفت

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir