تاریخ انتشارسه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد، همه میادین گازی دشمن در تیررس هستند و مسئله فقط کاریش نیست.
سید حسن نصرالله | نفت آنلاین
سید حسن نصرالله | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در مصاحبه اختصاصی با این شبکه به مناسبت چهلمین سالگرد تأسیس حزب الله گفت: ما قدرت هدف قرار دادن منافع دشمن را داریم. همه میادین گازی دشمن در تیررس هستند و مسئله فقط کاریش نیست.

سید حسن نصرالله اعلام کرد هیچ هدف اسرائیلی در دریا یا خشکی وجود ندارد که برای موشک های دقیق و نقطه زن مقاومت قابل دسترسی نباشد.

سید مقاومت در ادامه گفت: مردم لبنان مطمئن باشند که حزب الله قدرت بازدارندگی دارد و تا زمانی که به لبنان اجازه استخراج نفت و گاز ندهند به اسرائیل اجازه استفاده از این ثروت را نمی‌دهیم حتی اگر به جنگ ختم شود. اگر جنگ شود با اعتماد به خداوند حزب الله در مقابل آن‌ها خواهد ایستاد. اگر جنگ رخ دهد ممکن است جنگی منطقه ای درگیرد و به حزب الله و اسرائیل محدود نشود.

وی گفت: ما اقدامات خود را درباره میدان کاریش نه با دوستان سوری هماهنگ کردیم و نه با برادران ایرانی. اقدام ما فقط در حزب الله مورد بحث قرار گرفت. ما متحدان خود را در جریان نگذاشتیم تا در تنگنا قرار نگیرند.
دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد آمریکایی ها لبنان را به گرداب گفتگوها درباره تعیین مرزهای دریایی فرو بردند و این در حالی است که اسرائیل با حفر چاهها و اکتشاف گاز به دنبال استخراج آن است.
 
سیدحسن نصرالله گفت: در خلال جنگ روسیه و اوکراین که به رهبری آمریکا و اجرای اروپا در حال انجام است، غرب در تلاش برای تامین نفت و گاز است. ائتلاف ضد ایران و ناتوی عربی و سفر بایدن و مسائلی از این دست برای تامین نفت و گاز است. اکنون فرصت مناسب و طلایی برای لبنان بوجود آمده است.
https://naftonline.ir/news/26946/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0