کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

از تبدیل وضعیت مشمولین بند واو و دال چه خبر؟

آخرین اخبار از اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت

3 مرداد 1401 ساعت 23:43

بررسی روند تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت نشان می دهد که تبدیل وضعیت مشمولین بند واو در ایستگاه پایانی و مشمولین بند دال همچنان در ایستگاه اول قرار دارد.


به گزارش خبرنگار نفت آنلاین، در حالی که بر اساس نامه شماره ۱۵۶۱۰۲ مورخه ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ منابع انسانی نفت خطاب به شرکت‌های نفتی دستور تبديل وضعیت مشمولین بند واو از پیمانی به رسمی قطعی صادر شده بود ، طبق اعلام مشمولین به نفت آنلاین علی رغم طی کردن مراحل طب صنعتی ، گزینش ، دوره های آموزشی ، صدور شماره پرسنلی و ... توسط بسیاری از مشمولین همچنان شرکت های زیرمجموعه وزارت نفت اقدامی برای تبدیل وضعیت این عزیزان به رسمی قطعی انجام نداده اند و این افراد که تشریفات استخدامی خود را بطور کامل انجام داده اند در این خصوص بلاتکلیف می باشند.

تصویر نامه منابع انسانی نفت در خصوص تبدیل وضعیت مشمولین بند واو به رسمی قطعی

بند واو تبديل وضعیت ایثارگران
 
عدم انجام تبدیل وضعیت مشمولین بند واو به رسمی قطعی در وزارت نفت در حالی است که سایر دستگاه های اجرایی بند واو را کاملا اجرایی کرده و در حال انجام تبدیل وضعیت مشمولین بند دال هستند. 
 
همچنین در خصوص انجام تشریفات استخدامی مشمولین بند دال خبر می رسد که همچنان این روند در شرکت های نفتی بشدت کُند در حال انجام است و حتی در بعضی از شرکت ها روند متوقف شده است و مشخص نیست چه برنامه ای برای آنان وجود دارد و این موضوع نیز باعث گله مندی بسیار مشمولین بند دال شده است.
 
در ادامه اين نکته قابل ذکر است که با توجه به اینکه وزیر محترم نفت سال گذشته در یک گفتگوی تلویزیونی قول تبدیل وضعیت تمام مشمولین حداکثر تا یکسال آینده را داده بودند ، منابع انسانی نفت مجددا دستور تسریع اجرای بند واو و دال را به شرکت‌های زیرمجموعه صادر کرده و به روند دقیق اجرای آن نظارت کامل نماید.
 
در پایان به اطلاع می رساند تعداد مشمولین بند واو در وزارت نفت حدود ۵۵۰۰ نفر و بند دال نیز حدود ۲۳ هزار نفر می باشد که بر اساس قانون مصوب مجلس که به تایید شورای نگهبان نیز رسیده است همه این افراد باید به رسمی قطعی تبدیل وضعیت شوند.


کد مطلب: 26943

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/26943/آخرین-اخبار-اجرای-قانون-تبدیل-وضعیت-ایثارگران-وزارت-نفت

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir