کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چرا سختی کار پرسنل نفت را نمی بینید؟

کارکنان پرتلاش صنعت نفت و کسر مالیات نجومی!

29 تير 1401 ساعت 12:43

این تصویر کار و تلاش مردان آهنین صنعت نفت در ساعات بامدادی در رطوبت بالای ۱۰۰ درجه را نشان می دهد.... رطوبتی که در آن هم باید کار خود را دقیق انجام دهی و هم اینکه به زحمت نفس می کشی!


نمایندگان محترم مجلس و مسئولین تصمیم گیر دولتی! این تصویر را ببینید و پاسخ دهید چرا باید میزان کسر مالیات کارکنان نفت که در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی ، در محروم ترین مناطق کشور و با طعم دوری از خانواده در حال خدمت هستند با کارکنان سایر دستگاه‌های اجرایی یکی باشد؟ آیا پاسخی منطقی به این سوال دارید؟؟؟
 
نفت‌ آنلاین : شنیده‌ها حاکی از آن است سازمان امور مالیاتی کشور ضوابط جدیدی در خصوص مالیات کارکنان ابلاغ کرده و بر این اساس مالیات پرسنل رسمی و قراردادی صنعت نفت بر اساس ضوابط جدید ابلاغی محاسبه خواهد شد! و این موضوع در حالی است که در سال‌های گذشته از آیتم‌های حقوقی پرسنل نفت مالیات‌هایی کسر شده بود که مشمول مالیات نبودند و حال شنیده‌های جدید در خصوص مشمول شدن تمامی آیتم‌های حقوقی در موضوع مالیات باعث انتقاد شدید پرسنل صنعت نفت شده است و امیدواریم با توجه به سختی کار و طاقت فرسا بودن شغل کارکنان نفت راهکاری برای رفع این مشکل و افزایش رضایتمندی پرسنل در اين خصوص توسط مدیران ارشد صنعت نفت، نمایندگان مجلس و دولتی ها انجام شود.

نکته مهم: خوزستان دارای بیشترین کارکنان عملیاتی در سطح کشور می باشد... نکته مهم اینکه اکثر نمایندگان این استان عضو کمیسیون انرژی نیز می باشند؟ پس چرا نمایندگان این استان در خصوص وضعیت پرسنل نفت در این استان سکوت کرده اند؟ آیا تصاویر و فیلم های منتشر شده #نفت_آنلاین از کار و تلاش پرسنل نفت در هوای جهنمی این استان را نمی بینید؟!!!
 
کارکنان نفت مالیات نجومی
 


کد مطلب: 26924

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/26924/کارکنان-پرتلاش-صنعت-نفت-کسر-مالیات-نجومی

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir