تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۳
در حالی که کارکنان ستادی و سایر دستگاه های اجرایی در ماه های اخیر چندین روز بعلت گرد و غبار شدید و گرمای بی سابقه تعطیل شدند پرسنل عملیاتی نفت با تلاش و کوشش در حال چرخاندن چرخ اقتصاد کشور هستند.
پرسنل عملیاتی صنعت نفت | نفت آنلاین
پرسنل عملیاتی صنعت نفت | نفت آنلاین
به گزارش نفت‌ آنلاین ، از اوایل سال جاری بارها بعلت گرد و غبار شدید یا گرمای بی سابقه ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان و سایر استان‌ها تعطیل شد اما پرسنل عملیاتی صنعت نفت و حفاری همچنان در مناطق عملیاتی در گرمای بی سابقه و آب و هوای بسیار بد در حال کار و تلاش می باشند و همیشه اخبار تعطیلی ادارات ستادی و سایر دستگاه های اجرایی را با حسرت دنبال می کنند!
 
 سوال: با توجه با این موضوع برای افزایش انگیزه پرسنل عملیاتی در چنین مواقعی چه راهکاری را می توان در نظر گرفت؟ 
 
طبق پیام های ارسالی پرسنل عملیاتی به نفت‌آنلاین با در نظر گرفتن بعضی از آیتم‌های انگیزشی می توان باعث جلوگیری از کاهش انگیزه این سخت‌کوشان در چنین مواقعی شد و جهت برآورده شدن این خواسته و مطالبه مهم باید مدیران ارشد نفتی دست بکار شده تا چاره ای برای این مطالبه مهم پیدا کنند.
 
همچنین سوالی که پرسنل عملیاتی از نمایندگان مجلس ، مدیران نفتی و مسئولین دولتی دارند این است ، حال که ما کارکنان عملیاتی نفت حتی در این شرایط سخت آب_و_هوایی و گرمای بی‌سابقه تعطیل ناپذیر هستیم چه اقداماتی برای افزایش انگیزه ما انجام داده اید؟!؟!؟ سوالی که تا به امروز هیچ مقام مسئولی پاسخ روشنی به آن نداده است! 
 
◀️عملیاتی ها نظر خود را بنویسند... برای افزایش انگیزه در برابر موضوع پیش گفته شده چه انتظار و خواسته ای از مدیران ارشد صنعت نفت ، نمایندگان مجلس و دولتی ها دارید؟
 
https://naftonline.ir/news/26907/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0