تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
با گذشت بیش از ١٠٠ روز از آغاز سال ١۴٠١ اما همچنان گردوخاک هوای اهواز و خوزستان را فرا می گیرد و تنها راهکار مقابله با آن تعطیلی است!
خوزستان هوا ندارد | نفت آنلاین
خوزستان هوا ندارد | نفت آنلاین
مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان : در ساعت ۹ صبح امروز میزان گرد و خاک در اهواز یک هزار و ۴۴۸ میکروگرم بر مترمکعب ثبت شد؛این میزان در شهر‌های حمیدیه ۹۶۹، شادگان ۹۵۲، سوسنگرد ۸۰۶، بندر امام خمینی ۷۰۶، آبادان ۵۹۱ و رامشیر ۴۰۰ میکروگرم بر مترمکعب رسید؛همچنین میزان گرد و خاک در دزفول ۲۹۵، شوش و کرخه ۲۹۰، شوشتر ۲۶۶، امیدیه ۲۶۱، ایذه ۲۴۶، بهبهان ۲۵۴، بندر ماهشهر ۲۴۲، اندیمشک ۲۰۰، هندیجان ۱۶۶ و رامهرمز ۱۵۹ میکروگرم بر مترمکعب ثبت شد.
 
⬅️ نفت آنلاین: با گذشت بیش از ١٠٠ روز از آغاز سال ١۴٠١ اما همچنان گردوخاک هوای اهواز و خوزستان را فرا می گیرد و تنها راهکار مقابله با آن #تعطیلی است! علاوه بر آن در روزهای بدون گردوخاک! توده ای از دود بعضی از شهرهای خوزستان را فرا می گیرد که علت آن را آتش سوزی در تالاب هور العظیم اعلام کردند!
 
حال سوالی که همچنان وجود دارد این است که ساکنین این استان چگونه زندگی می کنند و دوام می آورند ؟؟؟ اما ایکاش مشکل فقط هوای آلوده بود!!!.. در استانی که بزرگترین سدها و رودخانه های ایران در آن جاری هستند طبق گزارشات مخاطبین هر چند وقت یکبار آب لجن از لوله های شهری وارد منازل مردم می شود! واقعا مشکل خوزستان چیست؟؟؟؟ چرا کسی چاره ای برای رفع مشکلات این استان نمی اندیشد... آیا مردم خوزستان برای سلامتی خود باید از این استان مهاجرت کنند؟ کسانی که توانایی مهاجرت ندارند باید چه کنند؟ 
 
آقایان مسئول و دست اندرکار! چه چاره ای برای رفع مشکلات این استان اندیشیده اید؟ چه برنامه هایی در آینده برای بهتر شدن هوای این استان دارید؟ داشتن هوای پاک و سالم حق مسلم همه انسان هاست... چرا فکری برای سلامتی مردم نمی کنید؟!؟!؟؟!؟!؟! اگر در استان خوزستان مسئولیت گرفته اید و توانایی خدمت به مردم این استان را ندارید از مسئولیت خود کنار بروید چون دیدن این مشکلات و عدم رفع آن بی کفایتی شما را نشان می دهد و قطعا حق الناس مردم این استان تا ابد بر گردن شما خواهد بود.
 
#خوزستان_هوا_ندارد 
#استانداری_ویژه_خوزستان!!!!!!!!!!!!!!!!!
https://naftonline.ir/news/26873/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0