کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نامه ای که موجب اعتراض شدید حفارمردان شد:

نصب تقویت کننده آنتن موبایل بر روی دکل و کمپ حفاری ممنوع شد!!!!

19 تير 1401 ساعت 20:07

صدها نفر از پرسنل عملیاتی شاغل در دستگاه‌های حفاری شرکت ملی حفاری ایران با ارسال نامه پیوستی و یک یادداشت طنزآمیز به نفت آنلاین از ممنوعیت نصب تقویت کننده آنتن موبایل بر روی دکل و کمپ‌های شرکت ملی حفاری ایران بشدت انتقاد کردند.


به گزارش نفت‌ آنلاین متن واکنش طنز پرسنل عملیاتی ملی حفاری به این نامه به شرح ذیل می باشد:

 
سرپرست مدیریت HSE شرکت ملی حفاری ایران با نصب آنتن های تقویت موبایل بر روی دستگاه ها و اردوگاه های حفاری به بهانه ایجاد آتش سوزی و برق گرفتگی گوسفندان محلی مخالفت کرد!
 
وی در نامه خود اعلام داشته کارکنان میتوانند با تنها تلفن دستگاه بصورت نوبتی در صف قرارگرفته و با خانواده خود تماس بگیرند.
 
ایشان بیان داشته اگر آنتن تقویت موبایل نصب شود کارکنان موبایل خود را به روی سکوی حفاری برده و از آنجا با خانواده خود صحبت خواهند نمود و این موضوع موجب انفجار چاه و عواقب جبران ناپذیر خواهد شد!
 
 وی در این نامه در خصوص دستگاه های حفاری که در حال حاضر در منطقه پوشش‌دهی آنتن موبایل هستند و اینکه اگر چنین موضوعی اينقدر مهم است اداره HSE چه اقداماتی برای پیشگیری از حوادث جبران ناپذیر_،به زعم ایشان_ برای این دستگاه ها نموده است ، اشاره ای نکرد!
 
سرپرست محترم اداره HSE برای حدود ۴۰ نفر از کارکنانی که پس پایان شیفت کاری خود خسته و کوفته به اردوگاه برگشته اند و نیز کارکنان ماموریتی که در اردوگاه هستند و می خواهند با خانواده خود تماس بکیرند راهکاری ارایه نداده است و نیز نگفته برای تماس با تلفن ثابت دکل کجا نام نویسی نمایند و آیا کمپ باس مسئول تلفن ثابت باشد یا سرحفار!!!!!
 
در حال حاضر هنوز هیچگونه کیوسک تلفن ثابتی برای کارکنان کمپ تهیه و ارسال نشده است ، نمازخانه های اردوگاه ها نیز بعلت نبود کولر و گرمای شدید امکان استفاده بعنوان اتاقک تماس همچون سالهای دهه ۶۰ را ندارند .
 
لذا پیشنهاد می شود از دفتر کمپ باس بعنوان دفتر تلفن راه دور استفاده شده و افراد ضمن ثبت نام پس از خواندن نام ایشان برای آسایش و آرامش بیشتر روی تخت کمپ باس دراز کشیده و با خانواده و عزیزان خود در راحتی و زیر کولر صحبت کنند!!!!
 
ضمنا پیشنهاد می شود چنانچه افرادی بدون توجه به این نامه و توصیه های سرپرست محترم HSE ,قصد بالارفتن از تپه های اطراف کمپ و دکل با هدف دسترسی به آنتن موبایل را داشته باشند ، چون ممکن است دچار مار گزیدگی و عقرب گزیدگی شده و یا با سقوط و پیچ خوردن پای ایشان تعداد حوادث دکل را افزایش دهند به اتهام از بین بردن وجهه شرکت و نشان دادن عدم کارآمدی مدیران شرکت ، ضمن دستگیری توسط حراست دستگاه جهت پاسخگویی به اداره بهبود محیط کار معرفی و تلفن همراه ایشان به مدت ۲۴ ساعت بازداشت‌ شود! 📝امضا: توسط مارگزیدگان!!!
 
نفت آنلاین: زیبنده کارکنان عملیاتی حفاری نیست که در مناطقی که آنتن موبایل ندارند آنهم در دوره ای که تکنولوژی حرف اول را در جهان می زند برای تماس با خانواده محترم خود در صف قرار گیرند تا بتوانند چند دقیقه ای با خانواده خود صحبت کنند و امیدواریم مدیریت ارشد ملی حفاری برای این موضوع هر چه سریعتر راهکاری پیدا نماید تا موجبات آسایش و آرامش فکری پرسنل عملیاتی این شرکت فراهم شود.
شرکت ملی حفاری ایران موبایل آنتن گلپایگانی


کد مطلب: 26870

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/26870/نصب-تقویت-کننده-آنتن-موبایل-روی-دکل-کمپ-حفاری-ممنوع

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir