کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارکنان نفت: بجای حکمت کارت ، فروشگاه‌های صنعت نفت را احیا کنید

13 تير 1401 ساعت 13:31

عکسی نوستالژیک از فروشگاه های صنعت نفت را مشاهده می کنید.


به گزارش نفت آنلاین،  این فروشگاه های زنجیره ای با توسعه و ایجاد شهر های جدید نفتی در جنوب غرب ایران توسعه پیدا کرد و به فاصله کمی در مسجدسلیمان ، هفتکل،اهواز،گچساران،آغاجاری و مناطق دیگر نیز ایجاد شدند.

 
فروشگاه ها در دو شیفت صبح و بعدازظهر به ارائه خدمات به خانواده های کارکنان می پرداختند و خصوصا در اول و پانزدهم هرماه که حقوق کارکنان واریز می شد ،مشتریان بیشتری داشتند.
 
این فروشگاه های زنجیره ای در حالی در مناطق نفتخیز ایران تاسیس و فعالیت می کردند که هنوز از این نمونه فروشگاه های بزرگ در دیگر نقاط ایران و حتی پایتخت،خبری نبود!
 
فروشگاه ها تا اواخر دهه هفتاد با نام سازمان تعاون مصرف صنعت نفت نیز فعالیت می کردند که متاسفانه با پیگیری های صورت گرفته وزیر وقت نفت به کار آنها پایان داده شد.
.
⛔ نفت‌ آنلاین : آیا بهتر نیست صنعت نفت بجای رفتن به سراغ فروشگاه‌های اتکا و حکمت کارت ( که حتی نیروهای مسلح از خدمات آنها راضی نیستند) ، فروشگاه های نفت را مجددا احیا کند؟ لازم به ذکر است سایر وزارت خانه ها و دستگاه های اجرایی نیز برای خودشان فروشگاه های اختصاصی در قالب طرح هایی مثل لیزینگ و ... دارند....نظرات خود را در لینک زیر در پیج اینستاگرام #نفت‌_آنلاین بنویسید و نظرات سایر پرسنل را نیز مشاهده کنید:
جهت‌مشاهده‌کلیک‌کنید


کد مطلب: 26842

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/26842/کارکنان-نفت-بجای-حکمت-کارت-فروشگاه-های-صنعت-احیا-کنید

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir