تاریخ انتشارجمعه ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
بانک صنعت و معدن فهرست بدهکاران بزرگ خود را منتشر کرد. براساس این فهرست «صندوق‌های بازنشستگی پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت» بزرگ ترین بدهکار این بانک است.
صندوق بازنشستگی نفت و بدهکاری به بانک صنعت و معدن | نفت آنلاین
صندوق بازنشستگی نفت و بدهکاری به بانک صنعت و معدن | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، در راستای اجرای قوانین جاری کشور و دستور ریاست محترم جمهوری به وزارت امور اقتصادی و دارایی مبنی بر اعلام اسامی بدهکاران کلان بانکی، بانک صنعت و معدن فهرست بخشی از بدهکاران دارای بدهی مطالبات مشکوک‌الوصول این بانک تا پایان خرداد 1401 را به شرح زیر اعلام کرد:
 
فهرست بدهکاران کلان تا پایان خرداد 1401
 
بر اساس اطلاعات این فهرست «صندوق‌های بازنشستگی پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت» با مانده مطالبات بیش از 12 هزار 600 میلیارد تومان بزرگ ترین بدهکار این بانک است.
https://naftonline.ir/news/26829/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Germany
علی مدنی
سلام خدمت رسانه نفت آنلاین
مستحضر هستید که با توجه به لزوم صرفه‌جویی در مصرف انرژی، طبق مصوبه هیئت دولت ساعات کار ادارات از 7 صبح الی 13:30 تعیین شده است. اما متأسفانه برخی شرکت‌های تابعه بنیاد مستضعفان، از جمله شرکت حفاری شمال، همچنان تا ساعت 16:30 و در برخی روزها بیشتر، مشغول به کار هستند که از طرفی بار مصرفی سنگینی را در مصرف برق تحمیل می‌کند و از سوی دیگر بی‌اعتنایی آشکار به قوانین کشور است. از رسانه نفت آنلاین انتظار می‌رود این موضوع را پیگیری کند.
تازه ترين نظرات
0