تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۷
همانطور که مطلع هستید پیدا کردن یک شغل مناسب کار راحتی نمی‌باشد مخصوصا اگر کارجو در حوزه های مثل نفت و گاز و پتروشیمی به دنبال شغل مورد نظر خود بگردد، چراکه در این حوزه ها معمولا اکثر مشاغل نیاز به داشتن شرایط خاص مثل تخصص‌، مهارت های کافی، کار در شرایط دشوار و سابقه کاری و ... دارند.
همانطور که مطلع هستید پیدا کردن یک شغل مناسب کار راحتی نمی‌باشد مخصوصا اگر کارجو در حوزه های مثل نفت و گاز و پتروشیمی به دنبال شغل مورد نظر خود بگردد، چراکه در این حوزه ها معمولا اکثر مشاغل نیاز به داشتن شرایط خاص مثل تخصص‌، مهارت های کافی، کار در شرایط دشوار و سابقه کاری و ... دارند.

در مقابل هم همیشه به همین صورت بوده است، شرکت های بزرگ نفت بدنبال نیروهای مجرب و متخصص هستند اما پیدا کردن این متخصصین برایشان کار چندان راحتی نبود است.

ایران اویل جاب اولین پلتفرم کاریابی تخصصی در حوزه های صنعت نفت و گاز و پتروشیمی، شرایطی را فراهم کرده تا کلیه متخصصین این حوزه بتوانند به سادگی چند کلیک، شغل مورد نظر خود را در بزرگترین شرکت های نفتی ایران پیدا کنند.
و حتی فراتر، کارجویان تنها با ثبت رزومه در ایران اویل جاب به بخش مدیریت منابع انسانی شرکت ها، این فرصت را میدهند تا در صورت مورد نیاز بودن رزومه آنها، از کارجویان دعوت به عمل آورند.
برای بررسی آخرین فرصت‌های شغلی از بزرگترین شرکت های نفت و گاز و پتروشیمی به صفحه‌های استخدام نفت و استخدام پتروشیمی و استخدام حفاری و … در سایت ایران اویل جاب سر بزنید.

کمی درباره ایران اویل جاب

ایران اویل جاب یک پلتفرم کاریابی آنلاین است که با نگاهی تخصصی در حوزه نفت،گاز و پتروشیمی در سال ۱۳۹۹ فعالیت خویش را آغاز نمود. این پلتفرم که زیرمجموعه ای از شرکت زیگورات پترو انرژی است سعی دارد تا روند ارتباط ما بین کارفرمایان، پیمان کاران و شرکت های فعال در حوزه نفت را با مهندسین و متخصصین شاغل تسهیل نماید. بدین صورت که متخصصین و مهندسین و مدیران با سابقه با قرار دادن رزومه خود در این پلتفرم به شرکت های پیمانکاری در زمینه نفت و گاز معرفی شده و از این طریق نیز کارفرمایان فعال در حوزه نفت و گاز می توانند در کمترین زمان ممکن افراد متخصص مورد نیاز را شناسایی کرده و از آنها دعوت به کار نمایند.
ایران اویل جاب

ایران اویل جاب مخصوص چه افرادی است؟

کارجویان و کارفرمایان، کلیه کارجویانی که به هر نحوه رشته و تخصص آنها مرتبط با صنعت نفت و گاز و پتروشیمی است و یا کلیه شرکت حوزه صنعت نفت و انرژی که نیاز به افراد متخصص و مجرب دارند.

کارجویان

ایران اویل جاب این امکان را به مهندسین و متخصصین شاغل و جویای کاردر صنعت نفت و گاز می دهد که از آخرین و به روزترین و بهترین فرصت های شغلی آگاه شوند و رزمه ی خود را مستقیما و بدون واسطه برای مدیران شرکت ها ارسال کنند و فرصتی برای بهتر دیده شدن در اختیار آنان قرار داده خواهد شد تا بدینوسیله بتوانند فرصت و سمت های شغلی بهتری را کسب نمایند.

کارفرمایان

ایران اویل جاب بانکی از رزومه های متخصصین شاغل و افراد جویای کار دارد که این امکان را به شرکت ها می دهد تا با ثبت اگهی استخدام به دایره وسیع بانک رزومه ی ایران اویل جاب دسترسی پیدا کنند و فرد مورد نظر خود را از میان مدیران و متخصصین شاغل یا جویای کار در صنعت نفت و گاز بیابند.

برخی از کارفرمایان و مشتریان ایران اویل جاب:
  • شرکت انرژی دانا
    شرکت نفت و گاز پرشیا
    شرکت پترو فراساحل نیام کیش (IPON)
    شرکت پتروشیمی فارس
    گلوبال پتروتک کیش
    شرکت حفاری استوان کیش
    شركت مهندسي و ساخت تأسيسات دريايي ايران
    شرکت حفاری و اکتشاف انرژی گستر پارس (پدکس)
    شرکت حفاری شمال
    شرکت توسعه حفاری تدبیر
    شرکت پترو گوهر فرا ساحل کیش
    شرکت پترو فراساحل نیام کیش (IPON)
    شرکت عملیات اکتشاف نفت
    شرکت مهندسی و خدمات حفاری سروک
    مهندسی ساختمان و صنایع نفت (OIEC)
    و ...
ایران اویل جاب

مزایای استفاده از ایران اویل جاب

همواره منطق استفاده از یک سرویس‌دهنده یا مرجع خدماتی، مزیت‌ها، قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که دارد. در مورد ایران اویل جاب چند رکن اساسی ایجاب می‌کند که افراد فعال در حوزه صنعت نفت و گاز و پتروشیمی، آن را به عنوان یک پلتفرم کاریابی و پیدا کردن متخصصین حوزه نفت انتخاب کنند.

بانک رزومه‌های تخصصی

کارجویان با ورود و ثبت نام در ایران اویل جاب میتوانند یک رزومه حرفه‌ای و تخصصی با ایجاد کنند. از طرفی کارفرمایان نیز می‌توانند به این رزومه‌ها دسترسی داشته و از میان افراد مختلفی که رزومه خود را در ایران اویل جاب ثبت کرده اند، نیروی موردنظر را انتخاب و به استخدام خود درآورند.

ارزیابی و بررسی رزومه ها

زمانیکه رزومه توسط کارجو ثبت می‌شود، تیم پشتیبانی و بررسی فنی، آن‌ها را از هر نظر بررسی نموده و در صورت لزوم، نواقص رفع و در نهایت به‌عنوان خروجی در اختیار کارفرما در صفحه بایگانی رزومه ها قرار می‌گیرد.
شما به‌عنوان مدیر یک مجموعه و یا مسئول نیروی انسانی، می‌توانید با بررسی دایرکتوری رزومه‌ها تنها افراد شایسته مرتبط با حوزه موردنیاز خود را انتخاب نمایید.

بسته همیار منابع انسانی

در این فرآیند، یک فرد مسلط به مشاغل تخصصی در صنعت نفت و گاز و منابع انسانی به طور مستقیم در اختیار شرکت قرار خواهد گرفت تا در کلیه امور جهت یافتن فرد مورد نظر همراه شما باشد و تنها با اعلام مشخصات و تخصص فرد مورد نیاز امور ذیل برای شما پی گیری خواهد شد:
  • ثبت آگهی
    انجام تبلیغات در شبکه های اجتماعی و وب سایت ایران اویل جاب
    جستجو در بانک رزومه و جمع آوری رزومه کارجویان
    آماده سازی و ارسال پکیج رزومه های جمع آوری شده

دسته‌بندی‌ تخصصی مشاغل

در ایران اویل جاب افرادی که به دنبال شغل هستند و یا کسانی که مایل به ارتقاء شغلی هستند می‌توانند از بین مشاغل در گروه های حفاری، بهره‌برداری، مهندسی، اداری، پتروشیمی، پالایشگاه، زمین‌شناسی، مخازن و ... حوزه فعالیت خود را انتخاب کنند و در نهایت آگهی‌های مرتبط با همان حوزه و موضوع را مشاهده نمایند. همین‌طور امکان جستجو بر اساس نوع شغل، مکان شغل نیز وجود دارد.

کانون ارزیابی و بررسی رزومه‌ها

ایران اویل جاب با توجه به قرارگیری در دانشگاه امیرکبیر و مرکز نوآوری انرژیک و همچنین همکاری با اساتید مطرح دانشگاهی و متخصصین با سابقه صنعت نفت امکان ارزیابی رفتاری و فنی نیروی انسانی شرکت های فعال حوزه صنعت نفت و گاز و پتروشیمی را در تمام سطوح اعم از نیروی های بدو استخدام و یا شاغلین فعلی آن سازمان را به بهترین نحو دارد.
ایران اویل جاب در حال حاضر با بیش از 90 شرکت در حوزه‌های مختلف صنعت نفت همکاری می‌کند و بالای 500 فرصت شغلی توسط این رسانه دیجیتال منتشر شده است.
 
https://naftonline.ir/news/26781/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0