تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۲
کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، جام قهرمانی کارمندان دستگاه‌های اجرایی کشور را به اهواز آوردند
افتخار ورزشی برای نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
افتخار ورزشی برای نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفتخیز جنوب، تیم تنیس روی میز مناطق نفتخیز جنوب-اهواز با حضوری مقتدرانه در جام کارمندان دستگاه های اجرایی کشور، موفق به کسب مقام قهرمانی در این تورنمنت گردید.
 
بر اساس این خبر، تیم تنیس روی میز ، با حضور در مرحله نهایی رقابت های کارمندان دستگاه های اجرایی کشور، موفق شدند تا برگی دیگر بر دفتر سراسر افتخار ورزش مناطق نفتخیز جنوب و وزارت نفت بیفزایند.
 
  این مسابقات که مورخ ۲۲ لغایت۲۴ خرداد ماه ۱۴۰۱، با حضور ۱۰ تیم از سراسر کشور در سالن فجر شهرستان چالوس برگزار گردید، تیم تنیس روی میز این شرکت موفق شد تا با شکست دادن همه حریفان خود، مقتدرانه بر سکوی قهرمانی بایستد.
 
 بر اساس قرعه کشی انجام شده، تیم مناطق نفتخیز جنوب در گروهی سخت و با حریفانی مقتدر روبرو گردید ولی در طی انجام بازی ها، این تیم موفق شد تا با شکست کلیه حریفان خود، جام قهرمانی را به اهواز بیاورد.
 
 این مسابقات بصورت دوره ای و حذفی برگزار گردید که طی آن تیم آموزش و پرورش اردبیل توانست مقام دوم مسابقات را به دست آورده و تیم های شهرداری تهران و آموزش و پرورش اصفهان نیز بصورت مشترک، مقام سوم را از آن خود ساختند.
 
تیم تنیس روی میز مناطق نفتخیز جنوب را در این مسابقات، "احسان کشتکار"، "حسین سلیمانی"، "فرهاد شجاعی" و "صادق ادهمی" تشکیل می دادند و "محمود عموری" مربی و "سینا سنایی" سرپرست این تیم پیروزمند بودند.
https://naftonline.ir/news/26779/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0