تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۹
صحبت‌های رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در خصوص طرح ساماندهی؛

آیا پیمانکار نیروی انسانی بالاخره حذف خواهد شد؟!

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در خصوص آخرین وضعیت طرح ساماندهی کارکنان دولت توضیحاتی را ارائه داد.
طرح ساماندهی کارکنان دولت | نفت آنلاین
طرح ساماندهی کارکنان دولت | نفت آنلاین
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:دولت با جزییات طرح ساماندهی کارکنان دولت بطور کامل موافق است.
 
 این طرح در ۳ جلسه شبانه‌روزی در کمیته مشترک کمیسیون اجتماعی و سازمان اداری و استخدامی کشور مورد بررسی قرار گرفته و تمام ملاحظات رهبر معظم انقلاب اسلامی درج شده است بنابراین دولت در موافقت با این طرح مجلس را همراهی می کند.
 
بعد از بارگذاری این طرح در سامانه مربوطه بیش از ۱۰۰ پیشنهاد از سوی نمایندگان مجلس پیرامون آن نیز ارائه شده است و در نهایت طرح مذکور در دستورکار هیات رییسه مجلس قرار خواهد گرفت.
 
با توجه به اینکه ۱۷۰ نفر از نمایندگان در جهت اولویت بررسی این طرح در صحن مجلس امضاء جمع‌آوری کرده بودند مطابق با آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی باید بعد از اتمام تعطیلات مجلس در دستورکار صحن قرار گیرد./ سایت مجلس
 
لازم به ذکر است کارگران شرکتی و پیمانکاری نهادهای مختلف به خصوص در بخش انرژی و نفت و گاز، در انتظار تصویب این طرح هستند تا دست پیمانکاران برای همیشه از پروژه‌های مادر و صنعتی کشور بریده شود.
 
◀️ نفت‌آنلاین : همچنین فروردین ماه سال جاری گفته می‌شد سازمان اداری و استخدامی کشور با اجرای این طرح مخالف است اما ظاهرا موافقت این سازمان نیز برای به اجرا درآوردن طرح مذکور گرفته شده است و باید دید بعد از تعطیلات و مطرح شدن طرح در صحن علنی مجلس آیا بالاخره شاهد به نتیجه رسیدن آن هستیم یا خیر؟!
https://naftonline.ir/news/26759/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
پیمتنکار تامین نیروی انسانی به معنی برده داری قزن بیست ویکم است
0