کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازدید مدیرعامل اروندان از نمایشگاه نفت تهران

23 ارديبهشت 1401 ساعت 23:08

در جریان نخستین روز از بیست و ششمین نمایشگاه صنعت، نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش تهران، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان به همراه دیگر مقامات و مدیران وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران از آخرین دستاوردهای صنعت نفت کشور بازدید کرد.


به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، صبح امروز 23 اردیبهشت 1401، بیست و ششمین نمایشگاه بین اللملی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران پس از یک سال وقفه به علت محدودیت های کرونایی، با شعار «نفت دانش بنیان، تولید ایرانی، صادرات جهانی»، با حضور جواد اوجی، وزیر محترم نفت، محمدباقر قالیباف، رئیس و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و دیگر مدیران ارشد صنعت نفت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش یافت.

 
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و جمعی از مدیران ارشد این شرکت با حضور در اولین روز از این نمایشگاه از غرفه های شرکت های حاضر بازدید به عمل آوردند و از نزدیک در جریان دستاوردها، تولیدات و پروژه‌‌های در حال اجرای این شرکت‌ها قرار گرفتند.
 
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در این بازدید با تاکید بر موضوع حمایت از شرکت های دانش بنیان به عنوان یک راهبرد مهم، بیان داشت: این نمایشگاه، دستاوردهای بسیار قابل توجهی از تلاش های اینگونه شرکت ها و مراکز علمی را معرض دید قرار خواهد داد که از این فرصت و ظرفیت داخلی در زمینه افزایش تولید و حفظ صیانتی مخازن نفتی باید بهره جست.
 
عبدالله عذاری اهوازی تصریح کرد: برابر با فرمایشات مقام معظم رهبری و در مسیر تحقق شعار امسال، صنعت نفت در چارچوب سیاست های دولت سیزدهم، در تلاش برای فن آور شدن و ایجاد بهره وری هرچه بیشتر در فرآیندهای تولیدی است.
 
ایشان در ادامه با تاکید بر اینکه تولید دانش بینان یک استراتژی محوری این شرکت برای انجام وظایف خود است گفت: نیل به اهداف و ماموریت های نفت و گاز اروندان به واسطه همکاری های صورت گرفته با دانشگاه ها، مراکز علمی و شرکت های دانش بنیان از بیشتری نسبت به گذشته برخوردار شده است.
 
عذاری اهوازی اضافه کرد: استفاده حداکثری از این ظرفیت های درون زا و توجه به شرکت های داخلی نیز اولویت دیگری برای شرکت نفت و گاز اروندان وصنعت نفت محسوب می شود که باعث کاهش وابستگی به خارج کشور و بی تاثیر شدن تحریم های ظالمانه خواهد شد.
 
گفتنی است نمایشگاه امسال با رونق دوباره صنعت نفت شاهد حضور ۴۴ شرکت خارجی از ۱۱ کشور جهان است.
 
بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی هر روزه از ساعت ۹ تا ۱۷ دایر است و ۲۶ اردیبهشت‌ماه به‌کار خود پایان می‌دهد.


کد مطلب: 26660

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/26660/بازدید-مدیرعامل-اروندان-نمایشگاه-نفت-تهران

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir