تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵
شرکت کاشی مرجان با بیش از ربع قرن تجربه در صنعت تولید کاشی های سرامیکی توانسته با بکار گیری پیشرفته ترین و مدرن ترین ماشین آلات صنعت کاشی و سرامیک، نوآوری های جدیدی در این صنعت داشته باشد و در این راستا به عنوان اولین تولید کننده کاشی های صنعتی شناخته شود.
شرکت کاشی مرجان
شرکت کاشی مرجان
شرکت کاشی مرجان با بیش از ربع قرن تجربه در صنعت تولید کاشی های سرامیکی توانسته با بکار گیری پیشرفته ترین و مدرن ترین ماشین آلات صنعت کاشی و سرامیک، نوآوری های جدیدی در این صنعت داشته باشد و در این راستا به عنوان اولین تولید کننده کاشی های صنعتی شناخته شود.

محصولات صنعتی کاشی مرجان بر اساس استاندارد ملی شماره 3051 (ویژگی کاشی های ضد اسید) و گواهی موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران EN14411 و ISO 9001  می باشد.

محصولات صنعتی کاشی مرجان شامل:
_کاشی ضد اسید
_کاشی ضد لغزندگی
_کاشی ضد قلیا
_قرنیز لبه دار صنعتی
_گوشه و لبه های صنعتی

 
 
استفاده از کاشی ضد اسید 24×11.5 در حوضچه اسید
 
کاشی های ضد اسید مرجان دارای مقاومت بالایی در برابر فشار و ساییدگی و ضربه می باشند و به آسانی قابل شستشو و تمیز کردن با انواع شوینده های قوی می باشند. کاشی ضد اسید مرجان مناسب برای استفاده در صنایع نفت و پتروشیمی، نیروگاه ها، آزمایشگاه های شیمی، تصفیه‎خانه و استخر های صنعتی می باشد. با توجه به محل مصرف و به منظور تامین ایمنی کاربران، در دو نوع ساده و آجدار تولید می گردد ( مانند آشپزخانه های صنعتی ومکان هایی که در معرض چربی ها قرار دارند) مورد استفاده می باشد. کاشی های ضد اسید مرجان در ابعاد 33×33، 30×30، 25×25، 20×20 و 24×11.5 تولید می شود.
 
 
استفاده از کاشی ضد اسید در کارخانه
  
کاشی ضد لغزندگی مرجان در آزمایشگاه‎ها، آشپزخانه‎های صنعتی ومکان هایی که در معرض چربی‎ها قرار دارند استفاده می شود و در ابعاد 33×33 تولید می شود.
کاشی ضد قلیای مرجان علاوه بر دارا بودن ضد قلیایی ، قابلیت مقاومت در برابر اسید را نیز دارد؛ بنابراین مناسب برای استفاده در حوضچه های صنعتی آزمایشگاه های صنعتی و انبار نگهداری مواد شیمیایی می‎باشد.
استفاده از کاشی ضد قلیا در آزمایشگاه
 
قرنیز لبه دار یکی دیگر از محصولات کاشی مرجان است که با کمک گوشه های صنعتی، دارای قابلیت نصب دورتا دور فضا را دارد و مانع از نفوذ رطوبت و جلوگیری از تجمع آلودگی در کناره های محل تلاقی دیوار و کف می باشد و در برابر ضربه نیز دارای مقاومت می باشد.
لبه‎ی داخلی و خارجی مرجان برای حذف زوایا و لبه های تیز در آزمایشگاه‎ها و اتصال منظم بین کاشی های دیوار و کف در محیط‎های صنعتی و کارخانجات مورد استفاده قرار می‎گیرد.
استفاده از قرنیز لبه دار صنعتی در آشپزخانه صنعتی
 
استفاده از لبه‎ی صنعتی در آزمایشگاه
 
شرکت کاشی مرجان افتخار دارد در پروژه های صنعتی مختلفی در داخل و خارج از کشور مشارکت داشته و با تولید این محصولات تخصصی، گامی بزرگ در زمینه پوشش های صنعتی بردارد. جهت اطلاع بیشتر از محصولات صنعتی کاشی مرجان به سایت کاشی مرجان مراجعه نموده و جهت خرید و اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات به نمایندگی های فروش این شرکت در سراسر کشور مراجعه بفرمایید.
 
https://naftonline.ir/news/26648/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0