کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مجلس از وزیر نفت دولت رییسی تقدیر کرد؛

وزارت نفت دولت سیزدهم چه اقداماتی برای ایثارگران انجام داد؟ 

7 ارديبهشت 1401 ساعت 11:24

نوروزی رئیس فراکسیون ایثار و شهادت مجلس با اهدای لوح سپاس از اقدام‌های وزیر نفت در اجرای قوانین حمایتی از ایثارگران و خانواده‌های آنان در این وزارتخانه تشکر و قدردانی کرد.


◀️ نفت‌ آنلاین : لازم به ذکر است در دولت قبلی پس از تصویب قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در مهرماه سال ۱۳۹۹ ، در آخرین روز همان سال ۱۰ هزار سمت سازمانی با دستور مسئولین وقت وزارت نفت دولت دوازدهم جهت جلوگیری از اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران حذف شد و این موضوع اجرای قانون پیش گفته شده در این وزارتخانه را با چالش بزرگی بنام نبود سمت مواجه کرد .

 
اما با شروع بکار وزارت نفت دولت سیزدهم دستور احیا سمت ها توسط وزیر نفت جدید صادر شد و روند اجرای تبدیل وضعیت ایثارگران بند واو و دال در این وزارتخانه شروع شد و حتی شماره پرسنلی بسیاری از مشمولین بند واو صادر و تبدیل وضعیت مشمولین بند دال نیز در حال نهایی شدن می باشد.
 
همچنین در دولت قبلی اضافه کاری و پاداش بهره وری جانبازان حالت اشتغال حذف شده بود و این موضوع باعث تجمع و نارضایتی آنها در دولت قبل شده بود ، اما با شروع بکار وزارت نفت دولت جدید دستور رفع این مشکل نیز صادر و جانبازان حالت اشتغال توانستند از مزایای ذکر شده مجددا بهره مند شوند.
 
نفت آنلاین نیز از اقدامات وزارت نفت دولت سیزدهم جهت خدمت رسانی به ایثارگران تقدیر و تشکر می نماید و امیدواریم این خدمات تداوم یابد.

جهت مشاهده همه اقدامات دولت سیزدهم جهت ایثارگران کلیک کنید


کد مطلب: 26602

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/26602/وزارت-نفت-دولت-سیزدهم-اقداماتی-ایثارگران-انجام

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir