کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توضیحاتی در خصوص وام مسکن+بازنشستگان کد ۲۳+متناسب سازی حقوق و....

برنامه صندوق بازنشستگی نفت برای اشتغال فرزندان بازنشستگان نفت چیست؟

1 ارديبهشت 1401 ساعت 15:43

رئیس هیئت رئیسه صندوق های بازنشستگی توضیحاتی را در خصوص اقدامات انجام شده در این صندوق ارائه داد.


بیات رئیس هیئت‌ رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت :به‌دنبال مطالبه بازنشستگان برای انجام متناسب‌سازی مستمری و مقرری سال ۱۴۰۰ جدول‌های ادوار گذشته به مراجع ذی‌صلاح ارائه شده و برای تحقق این امر در حال پیگیری هستیم.

 
در برخی از دوره‌های پیشین در صنعت نفت جذب نیروی انسانی رسمی انجام نشده است و این به‌معنای کاهش منابع صندوق‌ها از محل کسور کارمندان شاغل است.
 
در ماه‌های گذشته موضوع ۵ ماه متناسب‌سازی سال ۹۹ پیگیری و واریز شد و پرداخت انواع وام مسکن نیز به صندوق‌ها بازگشت. 
 
نشست‌هایی با معاون منابع انسانی وزارت نفت برگزار و از آنها درخواست شده است در ارتباط با کارفرمایان بازنشستگان کد ۲۳، تمهیداتی اندیشیده شود این موضوع و سایر حمایت‌های ممکن از این گروه از همکاران از این طریق در حال پیگیری است.
 
روشن است که صنعت نفت یا صندوق‌ها قادر نیستند برای اشتغال فرزندان حدود ۷۰ هزار بازنشسته متقاضی اقدام فراگیری انجام دهد، اما می‌تواند برابر مقررات هنگامی که فراخوان دارد به فرزندان بازنشسته مساعدت‌هایی شود که چنین خواهد کرد، البته در مناطقی که طرح‌های سرمایه‌گذاری هست قوانین‌ بومی‌گزینی نیز حاکم است.
 
◀️نظرتون را در خصوص موارد ذکر شده بنویسید؟ در خصوص وام مسکن آیا در چند ماه گذشته کسی موفق به دریافت وام شد یا خیر؟ آیا بازنشستگان محترم صنعت نفت از خدمات ارائه شده توسط صندوق در ۶ ماه گذشته راضی بودند؟ نظرات خود را بصورت منطقی در لینک زیر بنویسید:
کلیک‌کنید


کد مطلب: 26577

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/26577/برنامه-صندوق-بازنشستگی-نفت-اشتغال-فرزندان-بازنشستگان-چیست

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir