کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

درخواست متخصصین نفت از وزیر نفت دولت رئیسی :

بانیان وضع موجود هر چه سریعتر برکنار شوند

22 فروردين 1401 ساعت 22:03

جمعی از متخصصین صنعت نفت با ارسال پیامی بصورت یکپارچه به نفت آنلاین خطاب به وزیر نفت خواستار تسریع در انتصابات وزارت نفت دولت سیزدهم و برکناری بانیان وضع موجود شدند.


به گزارش نفت‌ آنلاین ، متن پیام ارسالی به شرح ذیل می باشد:

 
جناب آقای مهندس اوجی وزیر محترم نفت؛ با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات
 
همانگونه که مستحضرید صنعت نفت در دوران ۸ سال سیطره تفکر بیژن نامدار زنگنه بدترین دوران خود را در اکثر زمینه ها از حفاری و استخراج گرفته تا فروش و پالایش و سایر مجموعه ها مثل نیروی انسانی ، بهداشت و درمان ، خدمات رفاهی و.... سپری کرده است و این موضوع بدون دست داشتن غالب مدیرانی که با تفکر وی همکاری کرده اند میسر نمی گردید . 
 
بی شک مستحضرید در این دوران چه لطمات جبران ناپذریری بر مجموعه صنفت نفت وارد گردیده است که باعث سرخوردگی و نا امیدی زحمت کشان این صنعت را فراهم آورده است لذا با سر کار آمدن دولت انقلابی کمترین مطالبه کارکنان از جنابعالی برکناری این افراد در کلیه سطوح مدیریتی از وزارت خانه گرفته تا شرکتهای اصلی و فرعی می باشد . 
 
لیکن علی رغم برکناری جمع کثیری از این افراد ، متاسفانه با گذشت نزدیک به یک سال از عمر دولت جدیدهنوز عده ی زیادی از همفکران و دستیاران وزیر نفت دولت قبلی همچنان در سطوح مدیریتی وزارت نفت ازمدیرعامل تا اعضاء هیئت مدیره یا معاونتهای مختلف در حالا جولان دادن می باشند که بی شک در زمان لازم باعث به چالش رفت صنعت نفت خواهند بود . 
 
لذا لازم است جنابعالی در اسرع وقت با حذف آنان موجبات دلگرمی کارکنان صنفت را فداهم آورید . بی شک عملکرد شما تاثیر به سزایی در نگرش مردم نسبت دولت خواهد داشت .
 
برادر عزیز ۴ سال زمان زیادی نیست پس بگذارید مردم در پایان ۴ سال مهر تایید بر عملکردتان بزنند. از طرف جمعی از کارکنان صنعت نفت
 
◀️ نفت آنلاین : در حوزه منابع انسانی از ستاد وزارت نفت تا شرکت های زیرمجموعه همچنان بسیاری از تصمیم گیرندگان در خصوص مسائل و مشکلات کارکنان همان منصوب شدگان دولت قبلی می باشند ؛ در صنعت پتروشیمی نیز اکثر مدیران منصوب شده در دولت قبل همچنان سمت خود را حفظ کرده اند و بعضی از مدیران این صنعت نیز نه تنها برکنار نشدند بلکه سمت بالاتری نیز در دولت سیزدهم گرفتند ؛ امیدواریم با توجه به دستور ریاست محترم جمهور حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی مبنی بر برکناری بانیان وضع موجود هر چه سریعتر نسبت به برکناری منصوبین دولت قبلی اقدام و متخصصین انقلابی جایگزین شوند.
 

صحبت‌های مهم رئیس جمهور مبنی بر عدم استفاده از بانیان وضع موجود


کد مطلب: 26513

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/26513/بانیان-وضع-موجود-سریعتر-برکنار-شوند

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir