کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت در آینده نزدیک

زمان برگزاری آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران ؟ سال ۱۴۰۱ یا ۱۴۰۲ ؟

12 فروردين 1401 ساعت 22:02

با آمدن دولت سیزدهم امیدها برای برگزاری آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران افزایش یافت و حتی مسئولین جدید منابع انسانی نفت از برنامه ریزی برای برگزاری این آزمون استخدامی در دولت سیزدهم خبر دادند.


*آخرین آزمون استخدامی وزارت نفت

آخرین آزمون استخدامی شرکت ملی نفت در سال ۱۳۹۲ توسط وزارت نفت دولت دهم و در زمان رستم قاسمی برگزار شد.

پس از روی کار آمدن دولت روحانی و وزارت زنگنه قول برگزاری آزمون استخدامی نفت در دوره دوم دولت حسن روحانی داده شد و حتی دفترچه آزمون استخدامی نیز منتشر شد اما با رای دیوان عدالت اداری برگزاری این آزمون تا برطرف شدن مشکلات لغو شد .

همچنین پس از لغو برگزاری آزمون ، وزارت نفت دولت دوازدهم رسما اعلام کرد دیگر قصد برگزاری آزمون استخدامی نفت را ندارد و همین موضوع باعث شد نزدیک به ۸ سال علاقمندان ورود به وزارت نفت از برگزاری آزمون استخدامی نفت محروم باشند.



*برگزاری آزمون استخدامی شرکت نفت در دولت سیزدهم


با روی کار آمدن دولت سید ابراهیم رییسی و انتخاب وزیر نفت جدید و پایان وزارت زنگنه مجددا امیدها برای برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت در دولت سیزدهم افزایش یافت ، بطوری که علی مددی معاون وزیر نفت در منابع انسانی شهریورماه سال گذشته رسما از برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت در آینده نزدیک خبر داد و گفت :با توجه به بازنشستگی بخش قابل‌توجهی از کارکنان صنعت نفت طی چهار تا پنج سال آینده، برنامه‌های مناسبی در خصوص جذب تدارک دیده‌ایم که در این زمینه، برگزاری آزمون استخدامی نیز در دستور کار قرار می‌گیرد تا بتوانیم با ایجاد انگیزه در فارغ‌التحصیلان دانشگاهیِ امیدوار به کار در صنعت نفت، از ظرفیت بازار کار جامعه علمی کشور در مسیر اعتلای این صنعت به‌نحو بهینه‌تری بهره‌مند شویم.


*جذب فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت


جذب و استخدام فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت پس از شش سال بلاتکلیفی نشان داد دولت جدید تنها به وعده بسنده نمی کند و همین موضوع نشان می دهد که با توجه به وعده برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت بزودی شاهد برگزاری این آزمون و ورود متخصصین جدید و جوان به صنعت نفت خواهیم بود.


*آزمون استخدامی صنعت نفت در سال ۱۴۰۱ یا ۱۴۰۲ ؟


به نظر می رسد با توجه به تعیین تکلیف فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت و پس از آن تکمیل اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در آینده ، دست این وزارت خانه برای تحقق وعده برگزاری آزمون استخدامی بازتر خواهد بود و بزودی (احتمالا نیمه دوم سال ۱۴۰۱ یا اوایل سال آینده ) شاهد برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت در دولت سیزدهم باشیم.


نفت آنلاین به محض دریافت اطلاعات دقیق تر در خصوص زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت از طریق کانال تلگرام و پیج ایسنتاگرام رسمی خود و همچنین وب سایت نفت آنلاین اطلاع رسانی خواهد نمود. عضویت در پیج اینستاگرام و کانال تلگرام رسمی ما از طریق آی دی زیر / آی دی ما را در قسمت سرچ تلگرام یا اینستاگرام وارد کرده و عضو شوید:
naftonline@


کد مطلب: 26448

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/26448/زمان-برگزاری-آزمون-استخدامی-شرکت-ملی-نفت-ایران-سال-۱۴۰۱-یا-۱۴۰۲

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir