تاریخ انتشارجمعه ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲
برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت در آینده نزدیک

زمان برگزاری آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران ؟ سال ۱۴۰۱ یا ۱۴۰۲ ؟

با آمدن دولت سیزدهم امیدها برای برگزاری آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران افزایش یافت و حتی مسئولین جدید منابع انسانی نفت از برنامه ریزی برای برگزاری این آزمون استخدامی در دولت سیزدهم خبر دادند.
آزمون استخدامی وزارت نفت | نفت آنلاین | Estekhdam
آزمون استخدامی وزارت نفت | نفت آنلاین | Estekhdam

*آخرین آزمون استخدامی وزارت نفت

آخرین آزمون استخدامی شرکت ملی نفت در سال ۱۳۹۲ توسط وزارت نفت دولت دهم و در زمان رستم قاسمی برگزار شد.

پس از روی کار آمدن دولت روحانی و وزارت زنگنه قول برگزاری آزمون استخدامی نفت در دوره دوم دولت حسن روحانی داده شد و حتی دفترچه آزمون استخدامی نیز منتشر شد اما با رای دیوان عدالت اداری برگزاری این آزمون تا برطرف شدن مشکلات لغو شد .

همچنین پس از لغو برگزاری آزمون ، وزارت نفت دولت دوازدهم رسما اعلام کرد دیگر قصد برگزاری آزمون استخدامی نفت را ندارد و همین موضوع باعث شد نزدیک به ۸ سال علاقمندان ورود به وزارت نفت از برگزاری آزمون استخدامی نفت محروم باشند.



*برگزاری آزمون استخدامی شرکت نفت در دولت سیزدهم


با روی کار آمدن دولت سید ابراهیم رییسی و انتخاب وزیر نفت جدید و پایان وزارت زنگنه مجددا امیدها برای برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت در دولت سیزدهم افزایش یافت ، بطوری که علی مددی معاون وزیر نفت در منابع انسانی شهریورماه سال گذشته رسما از برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت در آینده نزدیک خبر داد و گفت :با توجه به بازنشستگی بخش قابل‌توجهی از کارکنان صنعت نفت طی چهار تا پنج سال آینده، برنامه‌های مناسبی در خصوص جذب تدارک دیده‌ایم که در این زمینه، برگزاری آزمون استخدامی نیز در دستور کار قرار می‌گیرد تا بتوانیم با ایجاد انگیزه در فارغ‌التحصیلان دانشگاهیِ امیدوار به کار در صنعت نفت، از ظرفیت بازار کار جامعه علمی کشور در مسیر اعتلای این صنعت به‌نحو بهینه‌تری بهره‌مند شویم.


*جذب فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت


جذب و استخدام فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت پس از شش سال بلاتکلیفی نشان داد دولت جدید تنها به وعده بسنده نمی کند و همین موضوع نشان می دهد که با توجه به وعده برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت بزودی شاهد برگزاری این آزمون و ورود متخصصین جدید و جوان به صنعت نفت خواهیم بود.


*آزمون استخدامی صنعت نفت در سال ۱۴۰۱ یا ۱۴۰۲ ؟


به نظر می رسد با توجه به تعیین تکلیف فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت و پس از آن تکمیل اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در آینده ، دست این وزارت خانه برای تحقق وعده برگزاری آزمون استخدامی بازتر خواهد بود و بزودی (احتمالا نیمه دوم سال ۱۴۰۱ یا اوایل سال آینده ) شاهد برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت در دولت سیزدهم باشیم.


نفت آنلاین به محض دریافت اطلاعات دقیق تر در خصوص زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت از طریق کانال تلگرام و پیج ایسنتاگرام رسمی خود و همچنین وب سایت نفت آنلاین اطلاع رسانی خواهد نمود. عضویت در پیج اینستاگرام و کانال تلگرام رسمی ما از طریق آی دی زیر / آی دی ما را در قسمت سرچ تلگرام یا اینستاگرام وارد کرده و عضو شوید:
naftonline@
https://naftonline.ir/news/26448/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
علی
یعنی امیدی به جذب معدل الف های خود دانشگاه نیست آیا

از سال 95به بعد

پس نخبگان دانشگاه تکلیفشون چی میشه

آدمین و مسئولین نفت آنلاین چرا همچین مورد مهمی رو پیگیری نمیکنید
feedback
Iran, Islamic Republic of
بهزاد
والا ما نفهمیدیم قسم حضرت عباس یا دمب خروس
واسه ایثارگر و فرزنداشون میگن جا و سمت نداریم از طرفی میخوان استخدام کنن یعنی بلبشویی شده در حد بی مانند
feedback
Iran, Islamic Republic of
احمد
سلام آزمون نمی‌خواهد برگزار کن تبدیل وضعیت انجام‌ بده کافی هست
feedback
Germany
علی
دیگه چی؟؟؟
تبدیل وضعیت نمیتونه جای اون ادمهای لایقی که پشت
در موندن رو بگیره
فاصله زیاده
feedback
Iran, Islamic Republic of
سرت گیج میره داشی
feedback
Iran, Islamic Republic of
علی خان
سلام آیا آن کارگرانی که نزدیک ۱۷ تا ۱۸ سال سابقه کار دارند هم میتونن بدون آزمون به استخدام شرکت نفت بشوند چون واقعن زحمت بسیار کشیدن تو گرمای خوزستان با بیش از ۶۰ درجه گرما حقشان نیست
feedback
Iran, Islamic Republic of
مصطفی
با سلام ، لطفا پیگیر ادامه روند تبدیل وضعیت پذیرفته شدگان آزمون توانمند سازی باشید ، همانطور که میدانید این آزمون در سال1399برگزار شد و پس از کلی استرس که برای خود و خانواده هایمان در پی داشت و به امید تبدیل وضعیت با گذشت حدود 16 ماه همچنان بلاتکلیف هستیم ، اگر آزمون به کلی لغو شده پس لطفا وزارت نفت اعلام کند و اگر همچنان به قوت خود باقیست پس ادامه روند اداری آن یعنی مصاحبه تخصصی را برگزار کنند تا پذیرفته شدگان تعیین تکلیف شوند این در صورتی است که جناب آقای مددی اعلام کرده بودند که پس از اتمام مصاحبه نخبگان دانشکده نفت نوبت به مصاحبه این عزیزان میشود این در حالی است که نه تنها مصاحبه نخبگان دانشکده نفت تمام شده است بلکه دعوت به کار هم شده اند ، و ما همچنان منتظر پیامی از طرف وزارت نفت هستیم .با تشکر
feedback
Iran, Islamic Republic of
تقی
باسلام، به فکر کارکنان قرارداد مدت موقت نفت باشید که بیش از 10 سال قرادادی هستند و هنوزم بلاتکلیف هستند و باماهی 6 میلیون حقوق دارند زندگی میکنند. بامدرک تحصیلی بالا و سابقه زیاد و متخصص کمترین حقوق در وزارت نفت میگیرن. راهی برای استخدام این قشر نیروی قراردادی نفت باز کنید تا آنها رسمی شوند. خدا رو خوش میاد تا از این بی عدالتی و تبعیض ما رو خارج کنید.
feedback
Iran, Islamic Republic of
علی
اگر شرکت نفت خیلی مرده بیاید نیروهای داخلی خودش که چندین سال بصورت نیروی پیمانکاری دوش به دوش پرسنل قدیمی های نفت زحمت میکشند کاری کند وما رو که کوله باری از تجربه داریم رو رسمی کند واقعا حق ما نیست که بهترین روزهای عمرمان را در این صنعت گذراندیم شرم ونفت شرم بر نفت اهواز
feedback
Iran, Islamic Republic of
جلیل
رشته های مورد نیاز رو اعلام کنید لطفا"
0